לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

"חומות של תקווה" - מחשבות (ע"ר)


יום שיש במשפחת חש"ת הוא כידוע יום סאפ"ש - סידורים אישיים פה שם...

 

הבוקר שלי , לאחר הקפה של הבוקר , הורדת הכלב והבאת האפרוח לביה"ס מתחיל כתמיד בחצי שעה של ספורט - ובשיה שמונה לערך , אני מתחיל לסדר ולנקות את הבית , כשאני שומע את התוכנית "מחשבות (ע"ר)" בגלי צה"ל , כאשר הצירוף של איתן ליפשיץ ומשה שלונסקי חביב עלי מאד...

 

אחד מהדברים שאני מעריך הם יושרה , וכאשר היא באה בצורה מכובדת ובגובה העיניים , אינני חייב להסכים עם דרכו או אמונותיו של בן שיחי , אך אני מכבד אותן גם אם ניפרד בחוסר הסכמה.

 

דבר זה מאפיין אותי בחיים - ומכאן, משליך על חינוך , עבודה , אמונות וכיו"ב.

 

בתוכנית הזו אני מוצא לרוב השקפות נחרצות וישירות, בסגנון נעים ומכבד (כמעט תמיד ) שנוגע להשקפות שלי ושל כולנו , על עתיד המדינה , דרכה , יתרונותיה וחסרונותיה שמנותחת בדרך כלל באיזמל מנתחים ומציבה אותנו מול ראי המציאות , בין אם התכוונו לכך ובין אם לא.

 

התוכנית הזו עושה לי את בוקר יום שישי , שבא תמיד אחרי שבוע מהנה ומפרך כאחד , שאחריו כל מה שבא לבן האדם הוא להיכנס למיטה במהלך סוף השבוע , ונותנת לי את הכוח להמשיך את סוף השבוע מנקודה זו.

 

מומלץ בחום לכל שבעת קוראיי...

 

 

 

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"שים לב למה שאתה חושב, ואז החלט האם מחשבותיך הן כאלה התורמות ליצירת החיים שאתה מעוניין ליצור" ( ג'יל בולטי טיילור )

נכתב על ידי , 28/2/2014 08:32   בקטגוריות COACHING, יצירתיות, משפחה, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-7/3/2014 08:13



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)