לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

"חומות של תקווה" - החופש שנשאר


כבר זמן רב לא הייתי בין הדפים הללו.


 


לא בגלל חוסר בזמן , חלילה - הסיבה היא פרוזאית הרבה יותר - חוסר חשק.


 


המציאות הלא פשוטה איתה אנו מתמודדים ביום-יום , עליה כתבתי לא מעט לאחרונה , בהקשר הכלכלי / חברתי / בטחוני , נראית היום עוד הרבה יותר לא פשוטה , ונגזרת ממנה תחושת מועקה הגורמת , לי וללא מעט אנשים הסובבים אותי , חוסר חשק לחזור לחיים ( הלא פשוטים לכשעצמם ) של לפני כחודשיים - מתבטא בהקשר של טיולים , בילויים , הופעות והצגות שאני מרגיש שפחות מדברים אליי כעת.


 


יש מעין דיכאון קולקטיבי באוויר בשלב "המצב" הידוע עליו אנו משוחחים ביננו - חוסר צדק משווע בהקשר של תוצאות הפעילות שלנו ( נכון להיום , כמובן , וללא "תמונת ניצחון" ברורה ) ביננו לבין עצמנו , וגם בכותרות מהעולם , ואינני זוכר מהעבר מצבים כאלו , שכל כך ברורים לנו , וכל כך לא ברורים למי שאינם חלק מההווייה של ה"ארץ קטנה עם שפם" שלנו...


 


 במצבים מעין אלו אני דווקא מתעצם בעבודה ועם ידידיי , בעיקר כי בעיתות משבר אני מוצא בד"כ את שלוות הנפש ואת העוצמות לעבור את התקופות הללו , אך גם כך , שנה אחרי השיבה לעבודה בירושלים , כאשר התוצאות העיסקיות הן מצויינות בכל קנה מידה , אני מוצא את עצמי שואל הרבה שאלות של מהות , שכיום נראות לי קשות יותר ויותר.


 


יצאתי אתמול לסוף השבוע , כאשר מיום א' אהיה בשבוע של חופשה מרוכזת , ולאחריה חזרה לאותו עומס עבודה רגיל , שלצידו מתוכננות שתי נסיעות לחו"ל ולא מעט פעילויות שבד"כ הייתי מתענג עליהן - אך בינתיים , לא הפעם...


 


יכול להיות שצריך לתת לזה עוד זמן...


 






















אולי צריך לתת לזה עוד זמן - אריק אינשטיין

החיים עוד לא חזרו למסלולם, 
הפצעים עדיין לא הגלידו, 
אולי זה יישאר כבר לעולם, 
אולי צריך לתת לזה עוד זמן 
מה יהיה ימים יגידו 
אולי צריך לתת לזה עוד זמן. 

השמש הגדולה מופיעה תמיד בזמן 
הגשמים גם הם בסדר, יורדים הם בעיתם 
עולם כמנהגו נוהג שוקק בעצלתיים 
אבל משהו בלב זועק אל השמיים 

החיים עוד לא... 

יום אחד ראינו אור בקצה המנהרה 
נקודה קטנה זוהרת מאירה באש קטנה 
התקרבנו לאיטנו מסרבים להאמין, 
מלאכים עמדו בפתח שרים אשרי המאמין 







 


 
 


 


 


 


אסיים באימרת השבוע:


 


"חלומות לעולם אינם מתים. לפעמים נדמה לך שהם מתים, אבל הם רק ישנים את שנת החורף שלהם, כמו איזה דוב קוטב זקן וגדול. ואם החלומות ישנו הרבה זמן, הדוב הזה יתעורר עצבני ורעב" ( הרלן קובן )

נכתב על ידי , 15/8/2014 15:13   בקטגוריות COACHING, פרצופה של המדינה, אקטואליה, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש שנשאר
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-29/8/2014 07:24



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)