לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

"חומות של תקווה" - כנס מחזור 1979 של ביה"ס היסודי


זה כחצי שנה , למעשה מסיפון ספינת הצלילה ARI QUEEN באיים המלדיביים , אני מתפקד כחלק מצוות הקמה של כנס מחזור 1979 של ביה"ס היסודי בו למדתי בירושלים , שהתארגן בצורה ספונטנית לקראת הגיענו לגיל 50.

 

התנליך התחיל למעשה כשנה קודם לכן , דרך קבוצת פייסבוק שנפתחה בנושא , אך בפועל לא עוררה עניין מיוחד בקרב כ 10 אנשים שהיו חברים בה.

 

עד שהגיעה ה'...

 

ה' היא בחורה אנרגטית וחרוצה , שהצטרפה לקבוצה ע"י אחד החברים במהלך ינואר 2015 , ועל סיפון ספינת הצלילה , קיבלתי ממנה , כמו מספר חבר'ה טובים , מסרונים ווטסאפים , כך שבין הצלילות , בצד השני של כדור הארץ , התחלנו , ביחד , מסע בלשי מרתק למצוא את החבר'ה.

 

עד כאן , נשמע סיפור מעניין , אך כל התהליך הזה הפיח בי המון אנרגיות חיוביות , שהוקרנו כמובן לסביבה הקרובה - למשפחה , לחברים ובעבודה - וזאת בתקופה שהיתה אובייקטיבית לא פשוטה בעיקר עקב מצבו הבריאותי של אבי , הצרות הידועות עם חמותי , והעבודה ההולכת ונעשית מאתגרת מיום ליום - ואני , בחיוך תמידי ואנרגיות מתפרצות...

 

לקחתי על עצמי , אחרי החזרה לארץ , תפקיד מטה של איתור נעדרי המחזור , ומצאתי בו הנאה צרופה וסיפוק רב - לדוגמה , אתאר שני סיפורים מתוך רבים שהיו

 

הראשון , על אחת הבוגרות שלא נמצא לה כל תיעוד , אבל עם שם משפחתה המיוחד , הצלחתי להגיע לאחיה הבכור , שמסר לי שהיא מתגוררת בלוס אנג'לס כבר 25 שנה . יצרתי איתה קשר וההמשך הוא הסטוריה , לרבות שני ביקורים שלה בארץ מאז שהותאמו למפגשי המחזור .

 

השני , על בוגרת נוספת שקיבלתי רמז על מקום מגוריה לידי , כך שאחרי מספר דקות שוחחתי עם בעלה בטלפון , שהופתע מהשיחה מגבר זר לאשתו , אך ששמע את קולי , זיהה אותי מפגישות ברחוב בטיול עם הכלב שלו ושלי... גם כאן , החיבור נוצר מיידית , וממשיך עד היום.

 

במהלך ההכנה גם נודע לנו כי 3 מבוגרי המחזור אינם עוד בין החיים - כולם ממחלות , דאגנו להנציחם בדף "יזכור" מיוחד שהוכן לאירוע , לצד "דפי היכרות" של הבוגרים שהוצגו במעין תערוכה.

 

היו גם אנשים שנוצר איתם קשר , על ידי ועל ידי אחרים , שהמפגש המתוכנן די גרם להעלאת זכרונות או תחושות נעימיות פחות , שהחליטו כי המפגש הזה לא מתאים להם - אציין שהיו גם כמה שהתחרטו ובאו להשתתף , וגם על כך אפרט בהמשך.

 

לסיכום , היה כנס הכנה של הצוות המארגן בסוף ינואר 2015 , שהיה מרגש בצורה בלתי רגילה וקסום בנאיביות ובחיבור המדהים שהיה בין כולם , ולאחריו קיימנו עוד 3 מפגשים - הראשון והסמלי , שהתחיל בחצר ביה"ס ( שהפך מאז לתיכון האומנויות של ירושלים ) והמשיך לביתו של אחד הבוגרים באיזור , השני בבית מיוחד במינו של בוגר נוסף במושב בשפלה , והאחרון התקיים ביום ה' האחרון , 4.6.2015 , בקיבוצה של ה' ובארגונה המופתי , שהתחיל בבריכת השחיה והסתיים במועדון של הקיבוץ ב 0230 לערך עם המון טעם של עוד...

 

מה אוכל לספר לכם ? קסם של מפגש בו השתתפו למעלה מ 40 איש ( מתוך כ 70 בשתי הכיתות בהן למדנו ) , אהבה וקסם ללא תנאי , נפילת מחסומים אחרי 36 שנה , בעיקר של החבר'ה שהתלבטו והחליטו להגיע , סיפורים על אהבות וחוויות ישנות - והכל , מפי ילדים נאיביים בני כ 50 שהוסיפו מאז הרבה חוויות ונסיון חיים.

 

אינני מעלה כמובן תמונות מהאירוע , שכפי שלבטח אתם מניחים , צילמתי באהבה רבה - אך התחושות של הביחד , האחווה והכייף , אחרי שנים רבות , עולות מכל תמונה ותמונה שצולמה.

 

לא שכחנו ריקודים והפעלות , "אמת או חובה" , אוכל ושתיה משובחים - אבל היתה חווייה עצומה , שלי היתה מדהימה , וכשזכרתי את המפגש הראשון שלי וכיצד לא יכולתי לישון אח"כ במה שנותר מהלילה , אני יודע שכך היה גם עם אלו שהגיעו בפעם הראשונה למפגש.

 

אקח מהמפגש הזה את מה שאמר לי ר' , אחד הבוגרים שהתלבט וזיגזג לגבי הגעתו , מסיבות שונות , עד הדקה ה 90 - וכשחזרנו יחד לירושלים , אמר לי בדרך : "אריאל , זה היה אחד הימים היפים בחיי"...

 

מומלץ - בחום ובאהבה - אצלנו , למשל , ברור , אחרי המפגש הרביעי ( ומפגשים אישיים אחרים שכבר היו ויהיו ) כי יהיה המשך.

 

מאחל לכל תשעת קוראיי שבוע נפלא מלא באנרגיות טובות...

 

 

 





 

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו" ( ז'אן פול ריכטר )

נכתב על ידי , 6/6/2015 17:58   בקטגוריות COACHING, בריאות, ברכות, השתתפות בצער, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, שכול, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, בית ספר, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-20/6/2015 10:30



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)