לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

"חומות של תקווה" - שנת הנוסטלגיה


שנת 2015 , שלקראת סיומה , 19.11.2015 , אחגוג את יום הולדתי ה 50 מסתמנת כשנת הנוסטלגיה , שהתחילה עם ארגון המפגשים המרגשים של חבריי לבית הספר היסודי בירושלים ( 5 מפגשים קבוצתיים מרגשים - והיד עוד נטוייה ) , והמשיך בארגון כנס מחזור קורס החובלים שלי לרגל 30 שנים לסיומו ב 1985 - מפגש מרגש שיתקיים לאחר איתור החברים , חניכים שלא סיימו , ואף מדריכי הקורס ב 5.11.2015



אני יכול להעיד כי למרות העיסוק הרב בהפקות הללו , אני , ורבים אחרים , שואבים סיפוק וכייף עצומים כתוצאה מעיסוק זה - מעט קשה להסביר את התחושות הללו , אבל אנסה בכל זאת - זכרונות נעימים מתחילים לצוף , תמונות מתחילות לצאת מאחורי מסך עשן , שיחות ( לא בסגנון הנוכחי של מיילים או ווטסאפים - דיבורים ופגישות ממש...) , תמונות ומסמכים של פעם והרבה רגש חם המתפרץ כתוצאה מכך.



המפתח לארגון הפקות כאלו היא נכונות לקבל את האחר , הרבה חום ואהבה , הוגנות - והידיעה שכולם , כולל כולם , שווים בקבוצה , כולל המארגנים - דבר זה , אגב , עמד למבחן לא פשוט כאשר בהכנות הסופיות לכנס החובלים , צץ אחד הבוגרים , אדם מפורסם מאד , שדרש במפגיע להקדים את הכנס , אליו כבר נרשמו 30 חברים , כדי שיוכל להשתתף בו. עמדתי , כמנהיג , היתה פשוטה - לא יקום ולא יהיה שציבור שלם ישנה תוכניות , גם אם יכול , כדי להתאים לשגיונות וכוחניות של אדם חשוב ככל שיהיה . יחד עם הצוות המארגן שלי בנינו דרך מכובדת שאיפשרה לנו להוריד אותו מהנושא מבלי לפגוע בו , ולא פחות חשוב  - בלי לפגוע בקבוצה ובכייף האדיר שהיא מסבה לחברים.



שטוף באותם גלי חום והנאה ( גיל המעבר ? ) אני מתכנן אירוע עם חברים טובים במועדון בירושלים בתחילת 12.2015 לרגל יום ההולדת ה 50 שלי , דבר שאני עושה כל עשור - ואני שם לב כי ככל שאני מתעסק ביותר הפקות כיפיות כאלו , אני גם גורם לנחת רבה בסביבה , דבר המתבטא גם בעבודה וגם בחיים למרות העומס העצום.



ממליץ גם לכם לשקוע בעבר עם מבט לעתיד...


 







 


 


אסיים באימרת היום:


"נוסטלגיה היא לא מה שהיתה פעם" ( פיטר דה וריס )

נכתב על ידי , 21/10/2015 06:37   בקטגוריות COACHING, בריאות, ברכות, הומור, ים, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, אינטרנט, בית ספר, עבודה, צבא  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-10/11/2015 07:52



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)