לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

"חשיבותה של רצינות"


הבטחתי אתמול לעדכן לגבי תוצאות ההשהיה בתהליך אשר לקחתי ל 24 שעות -

 

1) הבוקר התקיים ראיון ראשון לתפקיד מנהל מכירות ארצי בחברה שאינה קשורה לתחום הפיננסי

2) פנו אליי במהלך היום 5 מקורבים עם כיוונים בתוך השוק הפיננסי - ומחוץ לו.

 

ציפיתי , אמנם, לפעילות עניפה יותר - אך אני חי עם התוצאות הללו, כחלק מהתהליך שהונע לפני 10 ימים, בצורה טובה.

 

"חשיבותה של רצינות" במקרה זה הינה המעקב, השליטה והבקרה על התהליך - מעבר לרישום, האחריות לא ניתנת לחלוקה, ולמרות שכל גורם שהתבקש עושה כמיטב יכולתו לסייע לי, נדרש פיקוח להשגת התוצאה - ניצול הפעילות שלי וה NETWORKING כדי לייצר אפשרויות רבות ככל הניתן להתחלה מקצועית חדשה.

 

אבל יש גם דברים אחרים.

 

הלילה חלמתי על טיול אחרון עם הכלב, ומאחר ובד"כ אינני זוכר חלומות , אשתף אתכם בחלום.

 

אני מטייל בפסג' עירוני לא מוכר עם הכלב ,הקשור לרצועה החומה המרופטת ,המהלך בקושי ומתאמץ להשאר על 4 רגליו הזקנות ולא ליפול, ואני פוגש חבר השואל אותי הכיצד אני מטייל עם הכלב שנפטר ?

 

כאן גם נכנסת לי התובנה כי אין זה יכול להיות, כי אכן הכלב אינו איתנו עוד, ועם זאת אני ממשיך לטייל איתו - ומתחיל לבכות.

 

אני מגיע עימו לפארק ציבורי ובו ערימת אדמה גבוהה, והכלב, ברגליים כושלות, מנסה לעלות עליה ואולי אף להתחפר...

 

ואני בוכה ובוכה בדמעות גדולות - בוכה אולי אף יותר ממה שבכיתי בעת מותו ...

 

התעוררתי ליום חדש.

 

יש הרבה במה להתנחם - במשפחה, בבריאות הטובה (KNOCK ON WOOD) ,בכוחות הפנימיים וברצון העז להצליח בכל תנאי.

 

לזכר הכלב , אני מצרף תמונה מלפני כ 10 שנים , עם הילד שאז זחל וכעת מדריך את הילד הקטן ברזי ה PLAYSTATION...

 

 

 

 

המסקנה הסופית - חשיבותה של רצינות הינה רבה, אך אין לנתקה מהרגש...

נכתב על ידי , 1/8/2006 09:54   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-2/8/2006 16:56



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)