לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

"חומות של תקווה" שואף לירח


מסתבר שיש גם צדדים טובים להיות בבית...

 

ראשית, וחשוב מכל - הגוזל והאפרוח שאו-טו-טו חוזרים למסגרות הלימוד.

 

שנית - לחשוב קדימה ברוגע, ככל שניתן, לגבות חשבון נפש והסקת מסקנות , לטוב ולרע, על מה שעשיתי בשנתיים האחרונות.

 

שלישית - לקבל בכייף תמיכה וסיוע - כאן, אגב , אני מתכוון לעולם האמיתי, ולא למה שרגילים בישרא.

 

רביעית - קיבלתי LEADS טובים , המתייחסים לענף הפיננסי.

 

קיבלתי גם החלטה אסטרטגית - להמשיך ככל הניתן לכתוב בלוג פעם ביום בימים א' - ו' . עם זאת , אתרכז בנושא המשפחה וחיפוש העבודה במהלך היום, לרבות המשך פגישות וראיונות , מה שישאיר לבלוג  ואחוות הטבעת פחות זמן במהלך היום אלא בשעות הערב המאוחרות בלבד.

 

אני משוכנע כי ששת קוראיי יקבלו זאת בהבנה...

 

בכל אופן, אני מצרף שיר המביע את הרגשתי בבוקר יפה שכזה.

 

 

התחלה חדשה


מילים: יעקב גלעד
לחן: יהודה פוליקר

שנים אני ואת בתוך מלכודת
יותר מדי ביחד
בתוך אותה ביצה
היום אני נוסע לאן אני לא יודע
אל תבכי
אל תבכי

לכל סיום יש התחלה חדשה
ותמיד הפרידה היא קשה

זהו הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים
זה הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים

אני ואת טובעים במערבולת
סבוכים במעגל סגור בדרך בלי מוצא
יותר מדי ביחד
רגשות אשמה ופחד
אל תבכי
אל תבכי

לכל סיום יש התחלה חדשה
וכל דרך היא דרך קשה

זהו הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים
זה הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים

אין מחיר לחופש לא יקנו אותי חינם
לא יקחו אותי בכסף אין שום כח בעולם

זהו הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים
זה הזמן זה היום זה הרגע
החופש קורא לי מכל הכבישים

 

ואסיים באימרה היומית:

 

"שתי הבעיות היחידות אותן אתה צריך לפתור כאשר אתה נוסע לירח הם איך להגיע לשם ואיך לחזור מהירח. אל תצא לדרך לפני שפתרת את שתי הבעיות" ( ניל ארמסטרונג )

 



נכתב על ידי , 30/8/2006 07:34   בקטגוריות אופטימי, עבודה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-1/9/2006 07:37



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)