לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

יום הכיפורים תשס"ז של "חומות של תקווה"


 



 

יום הכיפורים עבורי היה תמיד יום מיוחד מאד.

 

באם הסתכלתם ברשימת הספרים האהובים עליי, תיראו כי מככבים שם ספרים על מלחמת יום כיפור - מלחמה שהייתי בן 8 כמעט כאשר פרצה, אך את המשמעויות, העאב וצדדדיה הצבאיים והמדיניים הבנתי רק בתחילת בית הספר התיכון בו התחילה ההתעניינות שלי בנושא.

 

אווירת החג, גם לחיחוני כמוני, היתה תמוד מיוחדת - אם כי גדודי האופניים/קורקינטים/רולרבליידס המתרבים כל שנה פוגמים מבחינתי באווירה זאת יותר ויותר.

 

השנה - יותר מתמיד, יום הכיפורים הוא יום של חשבון נפש נוקב.

 

מהיום, לאחר שאחזיר את הרכב והטלפון הנייד - אהפוך מובטל באופן רשמי.

 

מאחר ומכניסתי לצבא בגיל 18 ועד היום קיים אצלי רצף עבודה מסודר - מדובר במצב יוצא דופן, וגם אם הוא זמני כפי שאני מתכנן, אין לי ספק לגבי אחריותי למצב שנוצר.

 

תוכניות הרדיו השונות העלו סלבריטאים שונים ושאלו אותם ממי היו רוצים לבקש סליחה - אתם יכולים לתאר שמלבד פרץ התפלספות מרגש לגבי מצב האומה או החברה , לא נשמעה התנצלות ספציפית מהדוברים הללו לאדם כזה או אחר...

 

אני, כמובן, חושב אחרת.

 

אני מתנצל בזאת בפני הקיפודה, האפרוח והגוזל על כי במעשיי והתנהלותי הבאתי את משפחתנו האוהבת למצב כזה.

 



 

                        

נכון, יש לא מעט נסיבות מקילות - התנהלותו של בוס לשעבר, ההכנה שלי לרגעי סגריר, ההתנהלות המסודרת הבלתי מתפשרת שלי למציאת עבודה חדשה שמבשילה ממש כעת - אך עדיין אני סבור כי מעבר לכל ההסברים, אחריותי איננה ניתנת להעברה או חלוקה , ולכן ההתנצלות הינה במקום וגם הכרחית.

 

כחומר נוסף למחשבה בנושא סליחות, אתם מוזמנים להכנס לקישור הבא:

 

סליחות מחשבות ורעיונות

 

אציין את ההזדמנות לאחל לששת קוראיי גמר חתימה טובה, צום קל ושנה טובה.

 

אסיים באימרה היומית שהינה פראפראזה על אימרה שלי מהעבר:

 

"פעם הייתי צנוע, אח"כ חשבתי שאני מושלם ואינני טועה לעולם - אבל טעיתי" ( ח.ש.ת )

נכתב על ידי , 1/10/2006 05:48   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, סליחה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-3/10/2006 06:07



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)