לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

לעמוד או לא לעמוד ?


היום יום ג', יום השטח, אשר יתבצע באיזור ירושלים, כור מחצבתי, דבר הנותן לי את הזמן הנדרש לכתיבה הבוקר.

 

הכוונה בפוסט של היום היא להציג את נושא הצבת והעמידה ביעדים, כחלק מתהליך ההנעה של אנשי התחום.

 

כשהגעתי לתפקיד החדש מצאתי, כפי שיזכרו ששת קוראיי, תחום הבוחן בצורה מסודרת את ביצועיו החודשיים לאחר שבוע לערך מסוף החודש , כאשר יעד היווה אלמנט מדידה - ותו לא.

 

מצב זה נראה לי מעוות מאד, מאחר וההצדקה של התחום והבידול בינו לבין תחומים אחרים בחברה הינו בתחום המכירות, ולא נראה לי הגיוני כי המכירות נשפטנה, אם בכלל, רק בסוף החודש.

 

פיתחתי לכן לוח תוצאות ( בלשון ה COACHING  נקרא COCKPIT ע"ש מחווני טיסה בתא טייס ) שבהצצה חטופה בו יראו מנהלי המכירות שמתחתי וסמנכ"ל השיווק והמנכ"ל שמעלי את תוצאות הפעילות בחמישה אספקטים: מכירות של מוצר פיננסי ראשון ושני, סה"כ מכירות מוצרים פיננסיים, סה"כ גיוס לקוחות חדשים והוצאת הצעות עסקיות לארגונים.

 

לוח התוצאות הזה, המוצג במונחים אבסולוטיים ויחסיים ( אחוזים ) נבנה מדי יום, אך מוצג בהתאם ליעדים החודשיים שנקבעו בהסכמה עם מנהלי המכירות מדי יום א', במהלך ישיבת התחום השבועית ובמקביל מופצים בדואל + SMS לגורמים הנוספים שציינתי .

 

ההשפעה על התנהלות התחום הינה עצומה:

 

  1. אין יותר מחסה לבינוניות - הסיסמה "תוצאות - לא תירוצים" עוברת כחוט השני מאחורי התהליך, המציג כל אחד מעובדי התחום בשאיפה לעמידה ביעדים ומצויינות תוך שקיפות מלאה - כלפי מטה וכלפי מעלה בחברה.
  2. הקרנה לתחומים אחרים - המתכנסים מי יותר ומי פחות לתהליכים כמיתים שכאלו עקב התהליך הזה, ומכאן גם שיתוף פעולה הנבנה בין תחומים שבעבר אף נחשבו כ"צהובים" זה לזה.
  3. שפה חדשה - זמן תוצאה - ביטויים כמו "היום אהי מביא X טפסים" / היום כנראה אתקרב לעמידה ביעד של הצעות לארגונים" וכיו"ב נעשים מיום ליום שכיחים יותר.
  4. אנשי המכירות של אתמול מתחילים להבין את תפקידם כמנהלי המכירות של היום, כפי שהכרזתי בתוכנית העבודה ל 2007 - כאשר הם מתחילים לנווט את עבודתם מול המפיצים בצורה דומה בהם הם מנוהלים - מבחינת יעדים ברורים.
  5. שיתוף פעולה עם ההנהלה - הכרזה כי נושא בונוסים מסתמך מעתה במידה רבה על נושא העמידה ביעדים ותתי היעדים שהוצגו כאן.
  6. צריך לזכור כי למרות כל החיוב בתהליך זה מדובר אך ורק באמצעי הצגה של מחוייבות - הדרך לעמידה ביעדים איננה מורכבת מ"שיטור" בנושא שיטו עבודה והתנהלות - שיטות ניהול זמן, ארגון, גיוס מפיצים חדשים, שיטות עבודה חדשות, שיווק, יצירתיות וכיו"ב - כאשר הפנמתן והקפדה עליהן תוביל לעבודה נכונה שתביא את העמידה ביעדים.

מאחר ובכל ארגון באשר הוא ניתן ליעל את העבודה בשיטת ה COCKPIT וכל דבר, לרבות תהליכים ומצבים יכול להמדד בצורה כלשהי, מציע לכל אחד לאמץ חלק משיטות אלו בצורה כלשהי, בעקביות ובחיוך, לאורך זמן...

 

היום גם מלאו לבלוג 6 חודשים בדיוק - יעידו 6,000 הכניסות,  65 חברי אחוות הטבעת, 130 הפוסטים , הפתגמים ושמחת החיים שמסביב לבלוג על מידת ההצלחה שלו - בעינכם - ובעיניי, אותה אווירה המדרבנת אותי בכל עת לשמור על קשר חם ואוהב עם קהילת ישרא והאחווה הנהדרת שנבנתה כאן בצחוק , דמע - והרבה חיוכים וחיבוקים...

 



 

אסיים באימרת היום:

 

"אם לבעיה יש פתרון - אין מה לדאוג. אם לבעיה אין פתרון - אין טעם לדאוג" ( לני רביץ )

 

נכתב על ידי , 23/1/2007 06:10   בקטגוריות COACHING, אהבה ויחסים, אופטימי  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-31/1/2007 18:18



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)