לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

"חומות של תקווה" שר קצב


הקיץ האחרון- נבצרות זמנית

לחן: מקס גת מור,  מילים: ח.ש.ת

 

זה הנשיא האחרון של ישראל עימכם,
עם הסרת החסינות שלי אני אעלם.
דמעותיי וצעקותיי יהדהדו במורד הרחובות,
טענות, התקפות ותקוות לזיכוי רחוקות...

אני איש של כבוד בין רבבות פורעי חוק,
אך בסוף כהונתי הזאת כבר לא נוכל לצחוק,
לאט לאט השכבות מתגלות,

אם רוצים ואם לא תמונות קשות מתגלות...


אז תזכרו שהבטחתי על צדקתי להלחם,
( כי חטאיי גדולים ואני מתלהם )
תעצמו את העיניים כל בוקר ראשון
ותחשבו - זה די...


אני רוצה ללכת אל ההרים כי אין אני שם,
ולחפש לי מקלט מעבר לים
לדעת אם יש צורות שלטון אחרות,
ואם המתים ציבורית ממשיכים לחיות...

כי אני הנשיא האחרון שלכם,
עם כתב האישום שיוגש אני אעלם.
מיד אחרי שכהונתי תתרסק,
בין רוצים לא רוצים הנשיאות תיפסק...

אז תזכרו שהבטחתם...

 



 

אסיים באימרת היום:

 

"חלק מלהיות מנהיג זה להיפרד ולהגיד שלום להרבה דברים שסובבו אותך" ( עפרה שטראוס )

 

נכתב על ידי , 25/1/2007 20:33   בקטגוריות אקטואליה, שחרור קיטור  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-31/1/2007 18:04



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)