מאז כניסתי לבלוגוספירה, לפני כשנה לערך, התלבטתי רבות בנושא הנחיצות של בלוג ארגוני, כאשר המונח הזה היה, למיטב ידיעתי, מושג תיאורטי יותר ממעשי בישראל , ולמעשה גם בעולם.
את הנושא הזה, העליתי לראשונה בתוכנית העבודה האסטרטגית שהכנתי טרם הכנסי לתחום לפני כ 11 חודשים, אך מאחר ועיקר זמני מוקדש להתמודדות באסטרטגיות של אוקיינוס אדום ולייצוב התחום, חזרתי לעסוק פיתוח הנושא רק בחודש האחרון.
בחרתי להראות לכם דוגמה מעשית של בלוג ארגוני כזה, כאן, בישרא, בתוך הבית.... דוניצה תקשורת
העניין שלי בנושא הוא הרעיון לפתח את הנושא של הבלוג הארגוני כחלק מחיזוק הקשר של החברה הפיננסית בה אני מנהל תחום עם הציבור , וזאת כחלק חדש ועדכני שיתווסף על הפעילות השיווקית העניפה הקיימת כבר היום בחברה, לרבות פרסום, דיוור חומרים מקצועיים, פרסום מאמרים, קשר עם הקהילה וכיו"ב , שיתן גם את המגע האישי של העובדים והמנהלים הבכירים ויתאר את הלבטים, ההצלחות, הפספוסים, סוגיות ניהוליות ועוד אספקטים רבים אשר יראו את החברה אשר בפעילותה אני גאה וסבור שיש בפעילותה מסרים רבים שנעלמו כמעט כליל מהחברות הישראליות בכלל, ובחברות הפיננסיות בפרט - שקיפות, הוגנות, אמינות , דייקנות והכרזות בהירות וברורות גם בימים מעוננים...
אין לי ספק כי בלוג ארגוני כזה, במידה ויקום, יחייב השקעה גדולה של משאבי זמן וכסף, אולם התועלות שלו, בעולם הבלוגוספירה, בה אנו מתנהלים במקצת הזמן שנותר מפעילותנו בעולם האמיתי, יכולות להיות גדולות מאד.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא
אסיים בברכת חתימה טובה לכם וכל בני ביתכם, וכמובן - באימרת היום:
"הגורל נמצא לרוב מעבר לפינה. כמו גנב, זונה או מוכר כרטיסי הגרלה - שהם שלושת הגילויים הנפוצים ביותר שלו. אולם ביקורי-בית הוא לא עושה. צריך ללכת לחפש אותו" ( קרלוס רואיס סאפון )