לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

איך נראה השבוע שלך ?


החודש האחרון בעיקר, עקב השילוב של הפעילות הגואה של הרבעון האחרון של 2007 והלימודים, אני מוצא את עצמי מגיע בשקיקה ובערגה לשישבת.

 

כל זאת לאחר שבוע עתיד קילומטראז', פגישות, מכירות, הנעה ( והנאה...) מצאת החמה ועד חזרה הביתה כאשר הגוזל כבר ישן בד"כ, וגם הקיפודה והאפרוח המתבגר כבר הורידו הילוך...

 

בתור חילוני , אך עם כבוד רב לדת היהודית עוד מילדות, הנובעת מעיקר מפרשנות חברתית של התורה והמצוות, אני מוצא הגיון וטעם רב בפעילות רגועה , נינוחה ומחבקת של סוף השבוע.

 

אסל, רק רכע - תיאוריה לחוד ומעשים לחוד...

 

בבית מתנהלים ביום זנ קניות, נקיונות, סאפ"ש ( סידורים אישיים פה שם...) וכיו"ב.

 

כאשר מגיעה השבת, ההרגשה היא שלא עשיהו דבר, כמשפחה, כל השבוע, ואז צריך לעשות פעילות משפחתית מחוץ לבית...

 

בקיצור, נוצר שבוע עבודה חדש של שבעה יצים בשבוע...

 

איך שלא יהיה, עם השמחה והקושי שתיארתי לעיל, אני מנסה, למרות שלא תמיד מצליח, להיות כזה...

 

מישהו לרוץ איתו

מילים: דניאל סלומון
לחן: דניאל סלומון

עכשיו תורי
עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני
גם לי מגיע
שיהיה,
מישהו כאן קרוב
יחבק וירגיע

אחד אחד
את השדים במלחמה הזאת
אחד אחד
את הפצעים שלא נותנים לחיות

מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו איתו בגשם החזק
שבתוכי תמיד יורד
ולא נפסק

עכשיו תורי
עכשיו תורי לא לכאוב
עכשיו אני
גם לי מגיע
מישהו, שלא ייתן לעזוב
הוא יילחם וינצח

אחד אחד
את הקרבות במלחמה שבי
הוא יחבר את החלומות הקשורים שלי

מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי תמיד יורד ולא נפסק
מישהו להיות איתו ביחד ולא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק
עכשיו תורי עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני.. גם לי מגיע..

 

איך נראה השבוע שלכם ?

 

 



 

אסיים באימרת היום:

 

 

"כשאתה עושה טעות, כתוב את מה שלמדת באותו שבוע. התהליך של כתיבה וקריאה של זה יכול לעזור לך לא לעשות את זה שוב" ( מייקל לווין )

 

נכתב על ידי , 19/10/2007 07:38   בקטגוריות משפחה, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mfyuztsxw ב-17/2/2013 10:34



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)