לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2016

"חומות של תקווה" - חנוכת פסל סביבתי לזכר דדי שיינבליט ז"ל - 25.11.2016


ביום שישי , 25.11.2016 , במזח במזרחי של המרינה הצפונית באילת , הושלם בצורה מכוננת התהליך אותו הובלתי , יחד עם צוות מובחר שגובש לנושא , בטקס מרגש בו נחנך הפסל הסביבתי החדש לזכר עודד ( דדי ) שיינבליט ז"ל.

 

בטקס השתתפו כ 200 איש שבאו מרחבי הארץ והעולם , לרבות אביו ואחיותיו של דדי ז"ל , ראש עיריית אילת ונציגים בכירים של העיריה , חבריי למחזור קורס חובלים נ"ה , חברי ילדות של דדי , חברי משפחה ומוירי זכרו , חברתו לצד זמרת שהלחינה וגם ביצעה את שיר ההספד שכתבה החברה לאחר מותו , ולאחריו גם הפליגו המשתתפים למקום האחרון בו נראה דדי בחיים , והמשפחה הטילה זר במקום זה.

 

הטקס המרגש בו נאמתי אני ואחרי ראש עיריית אילת , ואחרינו החברה ואביו של דדי היה אירוע של פעם בחיים , ללא מליצות  - וראיתי דמעות , חוץ מבעיניי שלי , אצל כל הנוכחים , שלא האמינו כי הגענו לרגע הזה לאחר כשלונות רבים לעשות את השינוי הזה ב 3 העשורים האחרונים של אנשים רבים וטובים.

 

תקציר ( שגם הופיעה בפוסטים נוספים שכתבתי בנושא בשנה האחרונה ) - דדי ז"ל טבע בתאונת צלילה ב 2.4.1987 וגופתו לא נמצאה מעולם. משפחתו דאגה למימון והקמת אנדרטה ( במקום בו ניצב היום הפסל החדש ) ב 1989 כאשר העירייה היתה אמורה לטפח ולתחזק אותה - דבר שלא קרה מעולם למרות אתראות רבות , והאנדרטה הפכה למשכן הומלסים / משתנה / מאורת מסוממים - כך שהמשפחה שלא יכלה לשאת את החרפה , עזבה את אילת וישראל , ועברה להתגורר במקום הולדת אם המשפחה - ח'ירונה בספרד.

במהלך השנים נעשו הרבה מאד נסיונות לשנות את המצב , ללא הצלחה - עד שלפני כשנה , בכנס מחזור חובלים שלי שארגנתי לרגל 30 שנה לסיום הקורס - לקחתי על עצמי את המשימה שתוך שנה , ביום ההולדת ה 51 של דדי ז"ל , 19.11.2016 ( שהוא גם יום הולדתי ) , יציין אותו מחזור החובלים באנדרטה חדשה או משופצת - וכך , בדיוק היה.

 

הטקס וההפלגה , אגב , היו רק השיא של סדרת מפגשים של כל מעגלי חייו של דדי ז"ל במהלך סוף השבוע - חברי קורס החובלים , בני המשפחה , חברי המשפחה וחברי הילדות עשו מפגשים נפרדים , אך בכולם , וגם בטקס , "התערבבו" חברי קבוצות אחרות - והתוצאה המרגשת כבר תוארה , אף שאין מילים , גם בעיתונות ווברשתות החברתיות.

 

וכעת , כמו שגם שרו משינה - "זה לא נגמר - זה רק הסוף"... והמשך יבוא

 

 



 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"שחקנים עצמאיים זוכים בנקודות . הקבוצה כולה זוכה במשחק" ( חומות של תקווה )

נכתב על ידי , 29/11/2016 09:05   בקטגוריות COACHING, ברכות, השתתפות בצער, ים, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, צלילה, שכול, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-4/12/2016 07:01
 



"חומות של תקווה" - פרידה מלאונרד כהן


אני מניח שעשרת קוראיי הקבועים ( קורא אחד עבור כל שנת פעילות של הבלוג כמובן ) ציפו לקרוא הבוקר על השינוי הדרמטי בארה"ב עקב בחירת דונאלד טראמפ לנשיא ה 45 של ארה"ב - אבל חלק מההסבר לכך הוא שאנשים עמוקים וחושבים בארה"ב , ולא רק בה , הולכים ומתמעטים , הרדידות ותרבות האיוולת שולטים , וכך ממשיכה להשתנות , מול העיניים שלנו , מנהיגת העולם החופשי ( כעת במיל'...)

 

לאונרד כהן , שנפטר הלילה בגיל 82 , הוא סמל לאמריקה שהיתה - בסגנון , ברגש וברגישות , בעומק , בדיבור ובחשיבה , באומץ האישי והציבורי כאחד , בחופש ובעוצמות.

 

לאונרד , המשורר היהודי הקנדי שעבר לארה"ב בשנות ה 60 , והצליח שם מיידית עם שירו "סוזאן" היה , מעבר לאמן ענק , גם אוהב ישראל , ואף הופיע כאן בפני חיילים במהלך מלחמת יום כיפור , כשהיה כבר אמן ענק בעולם .

 

לאונרד כהן השאיר אחריו מורשת אדירה , לא רק בתחום המוסיקה (  20 אלבומים מהם 15 אלבומי אולפן ) , אלא גם עם 10 ספרים שתורגמו לעברית , החולקים עם הקורא את חייו , השקפותיו ודרך התמודדות עימם והשירה המיוחדת שלו.

 

יהי זכרו ברוך.

 

 

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"שמעתי את נשמתי שרה מאחורי עלה , קטפתי את העלה , אבל אז שמעתי אותה מאחורי וילון . קרעתי את הוילון אבל אז שמעתי אותה שרה מאחורי חומה . ניתצתי את החומה ושמעתי את נשמתי שרה כנגדי . בניתי את החומה , תיקנתי את הוילון , אבל לא הצלחתי להשיב את העלה למקומו . אחזתי אותה בידי ושמעתי את נשמתי שרה כנגדי בעוצמה .ככה זה שלומדים בלי חבר" ( לאונרד כהן ) 

נכתב על ידי , 11/11/2016 05:13   בקטגוריות COACHING, השתתפות בצער, יצירתיות, נוסטלגיה, שכול, תחביבים, אהבה ויחסים, אקטואליה, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-22/11/2016 05:16
 





Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)