לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

חומות של תקווה - פוסט אחרון ל 2007 ותקוות ל 2008


לוקח פסק זמן קצר מפעילויות סוף השנה האינטנסיביות למען סיכום קצר של 2007 , רגע לפני סיום...

 

שנת 2007 היתה עבורי שנת מהפך , בעיקר תעסוקתי, הנובע מהגוונה של עיסוק בשוק ההון. העבודה הקשה אך המאתגרת ומעניינת היתה עבורי מקור לסיפוק רב, אם כי המחיר האישי ששילמתי בפגיעה בעיקר במשפחה עקב הריחוק הפיזי בין הבית למקום העבודה , היה גדול.

 

במקביל, חלפו על פנינו אירועים גדולים וקטנים שמשנים את פני החברה בישראל ובעולם - בארץ , המשך תהליך הקפיטליזציה של המדינה, ובעולם המשך תהליכי הבידול המדיני של חברות והמשך תהליכי היצירה של איומים אסטרטגיים מסוג חדש, עליהם כתבתי פעם כי  למעשה , החל מ 11.9.2001 אנו נמצאים במלחמת העולם השלישית המתנהלת בצורה שונה מכל אחת מהקודמות לה, אך גם בה, כל אחד מאיתנו ובעולם חשוף לה - והדוגמה הטרייה לה היא הירצחה של מנהיגת האופוזיציה הפקיסטנית , בנזיר בוטו, אמש.

 

אני מאחל לי ,ובעצם לכולנו, לקראת 2008 , את האיחולים והתובנות הבאות:

 

  • בריאות טובה וחיוך של אושר - אצל כל משפחתי , חבריי ומקורביי
  • שלום ובטחון אישי, הן ברמה האישית והן במובן החברתי - מי יתן ונפנים סובלנות, פתיחות וחיוך בין אדם לחברו, והלוואי כי גם יושלך לקשר ביננו לבין שכנותינו במידה מסויימת.
  • שגשוג ובטחון תעסוקתי - אני מקווה כי פירות הצמיחה ( שהלוואי ותמשיך ) יחלחלו גם לעשירונים התחתונים, וכי לצד התעשרות העשירים, לא נמצא עוד משפחות עניות העובדות לפרנסתן
  • כתיבה יוצרת - לכל חברי אחוות הטבעת, בעיקר
  • זמן איכות - בעיקר לי, לעצמי ועם המשפחה - ואם אני אמצא כזה, מנוי וגמור כי כל אחד ואחת יוכלו לעשות זאת.

לכבוד חילופי השנים, להנאתכם...

 

 

תקופות השנה - חוה אלברשטיין

 

מילים: דליה רביקוביץ'
לחן: יאיר רוזנבלום

הרוח נושבת בחריגים
רוחות בשמים נפוגים
וחולפים מועדים וחגים, מועדים וחגים.

עובד האילן בקרה את עליו
וענן מצמח שערו ותלתליו
והזוהר שהוצק בו נחבא בשוליו
זוחלים ועולים מן הארץ מחשקים
והופכים הנהרות עזים ועמוקים
ושמונת הנרות במנורה נדלקים

והאור לא נמצא אלא טיפה מזהירה
ואין חום עוד בארץ זולתי בבערה
ואין זוהר מתאבך זולת במנורה

והתכלת השקטה זכה מחלב
והאור מתענג על מעלליו
והכסף הקר נהפך לזהב
ואדמת הגבעה כנחושת אדומה
וענפי האילן אדומים בחמה
וברוב תאווה שואפים את חומה

וקני סוף ברוח נעים ושורקים
ועלי העצים עגולים וירוקים
ומי נהרות מרעידים ומפכים

קיץ חורף אביב וסתיו
מי נהרות והים הרחב
והרים ויערות ושיחים ופרחים
וגופי עשבים ירוקים ולחים
והאור הנודד כנסיך מאוהב
וצינת הכסף וחום הזהב
סובבים והולכים בגלגל השנה
שטים ועוברים בתקופות השנה
ואתה עמהם בתקופת השנה.

והרוח נושבת בחריגים
ריחות בשמים נפוגים
וחולפים מועדים וחגים, מועדים וחגים.

 



 

אסיים באימרת היום:

 

"בראותי מה מהר חולף הזמן, עוברת בי חרטה על שאולי לא היטבתי לעשות; אתמול, או לפני שנה - כי ההזדמנות אינה חוזרת, אך אני מתנחם במחשבה שההזדמנות לעשות טוב יותר בפעם הבאה עדיין נמצאת לפני" ( אדוארד צ'יפמן גילד )

 

נכתב על ידי , 28/12/2007 06:53   בקטגוריות ברכות, משפחה, פרצופה של המדינה, אהבה ויחסים, אופטימי  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-5/1/2008 10:33
 



"חומות של תקווה" - הנני כאן !


כפי שהבטחתי, בשל האינטנסיביות של סוף השנה מעט נעלמתי, לרבות בביקורים אצל חברי אחוות הטבעת והשתתפות במה שעובר על כל אחד מהם, כאדם.

 

מתמודד היטב במקביל עם אתגרי המכירות של סוף השנה ( אם למישהו מששת קוראיי היה ספק...) , עוסק בניהול אנשים במציאות שיווקית הנהיית כזאת של "אוקיינוס אדום" יותר ויותר מדי יום בשיפורים המתבקשים והמתאימים, ומנסה במקביל להשאר איש משפחה - אם כי בנסיבות המתוארות לעיל, והמרחק הגיאוגרפי, לא אוכל לצרף לתואר את שם התואר "למופת"...

 

כמו כן, עברתי את אחד המבחנים הקשים ביותר של הרשות לניירות ערך, עליהם סיפרתי בעברואני מתחיל התמחות חדשה בשבוע הבא במקביל לשאר תפקידיי.

 

מנסה גם להמשיך את פעילות ההתנדבות שלי - אבל כאן הגעתי למסקנה כי בנסיבות המתוארות לעיל, יהיה זה בינתיים על גבול הסכנה הבריאותית - עבורי...

 

אך מה שחשוב, עבורי ועבורכם - הנני כאן.

 

הנני כאן - יהורם גאון

מילים: חיים חפר
לחן: דובי זלצר

אני הולך אלייך כל ימי
אני הולך אלייך מסונוור
האבנים פוצעות את כפותי
אבל אני איני מרגיש דבר.

אני חוזר מארץ לא זרועה
מושיט ידי ללטוף את שיערך
הנני כאן, אך כמו יונה פצועה
אני נופל תמיד מול שערך.

הנני כאן, כמו ציפורים חגות
הנני כאן, מביט מן הגגות
הנני כאן, כמו אבן בגדר,
כמו סלע, כמו באר
אני האיש אשר תמיד חוזר, חוזר.

אני חוזר באלף גילגולים
אני נזיר, בן מלך וקבצן
ובלילות בבכות השועלים
אני חולם וער בך בו בזמן.

אני רואה אותך הרחוקה
כמו נסיכה שבויה במגדלים
בין סורגים יושבת ומחכה
אלוהים, האלוהים גדולים.

הנני כאן, כמו ציפורים חגות
הנני כאן, מביט מן הגגות
הנני כאן, כמו אבן בגדר,
כמו סלע, כמו באר
אני האיש אשר תמיד חוזר, חוזר.

ואת חיכית, כמו האבנים
וכמו הבור, להלך במדבר
זריחות רכות נשקו אותך פנים
שקיעות כבדות נשקו אותך צוואר.

כך ראיתיך עומדת ומצפה
ובעינייך אור ועצב רב
כך לקחתיך איתי אל החופה
את היחפה עם כתר של זהב.

הנני כאן, כמו ציפורים חגות
הנני כאן, מביט מן הגגות
הנני כאן, כמו אבן בגדר,
כמו סלע, כמו באר
אני האיש אשר תמיד חוזר, חוזר.

 



 

אסיים באימרת היום:

 

"כדברי הזקנים: החלטות יש לקבל במהלך פרק של שבע נשימות. עניין של נחישות, ושל האומץ לפרוץ אל העבר האחר" ( ג'ים ג'ארמוש )

 

 

נכתב על ידי , 21/12/2007 05:40   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-4/1/2008 22:28
 





Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)