לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

חומות של תקווה - שירים ליום העצמאות - חלק ב'


 

- שירון ליום העצמאות – חלק ב' -

שרים עם כוכבי המדינה

 

רוב הזמן את אשתי – מ. קצב וג. קצב




  

כל הערב דיברנו,
חידוד גרסאות כשופכין...
מילים נבובות מפי אל תוך פיך,
ובלילה חלמתי לא אינני זוכר את הכל,
עובדות נפרדות זו במכתב וזו לחו"ל.

התעוררתי עירום בחושך (היכן מכנסי ? )
כל פירוש לחלום , הוא כי אינני נשיא...
כך חיינו עברו נשארתי מטריד סדרתי,
שתי דרכינו הולכות לאן שנפרדים.

רוב הזמן את אישתי,
וכספק ניטע בך,
חיכינו תשעה בתשיעי ניבצרתי בעצב...
רוב הזמן את אישתי,
ואני מתבצר בך.
רוב הזמן את איתי,
את ביתי,
חוץ מבתוך לשכתי פה בעצם...

 

 

 

פגישה, חצי פגישה – א. אולמרט ומ. עבאס



פגישה, חצי פגישה
קטעים, דאחקות, קונדי – זה די...
ושוב נשבור כלים, ושוב הכל נבעיר,
הסכם ? המשך השכול והדווי. !

אם וינוגרד שכח,  בניתי לי מגן,
אני רה"מ לא מנותק.
ועל ברכי אכרע על שפת אגם סואן,
כמו ילד שנגזל ממנו הממתק...

  

 

 

 

אני ואתה – מ. אחמדינג'אד וא. בן לאדן


  

אני ואתה נשנה את העולם,
אני ואתה – לא ישאר אף אחד מכולם,
אמרו את זה קודם לפני,
לא משנה - אני ואתה נשנה את העולם.

אני ואתה ננסה מהתחלה,
איסלם זה רע ?, אין דבר זה לא נורא,
אמרו את זה קודם לפני,
זה לא משנה - אני ואתה נבעיר את העולם.

אני ואתה נכלה את העולם,
פטריה , תאומים וחלס – על כולם,
אמרו את זה קודם לפני,
לא משנה - אני ואתה נאסלם את העולם.

  

 

 

 

אלף נשיקות – ח. רמון



נשיקה ראשונה על מצחך הלבן
אז מה אם אני לפני ישיבת ממשלה ?
וממנה יצאו בשפעת זוהרה
נשיקות, נשיקות לתוך פיך...

את נדהמת, נפחדת, רוצה להפסיק ?
מלחמה עוד מעט אאשר,
את בגיל של בתי ? חמודה זה מספיק ?,
תקציב ייחודי לך כשר אוצר אאשר....

אלף נשיקות לך פקידתי
אלף נשיקה וגם תלונה
אלף נשיקות לך חמודתי
החשבון – בחוות הסוסים הרחוקה...

 

 

 

 

 

כמה טוב שבאתי הביתה – א. ברק


 

כמה טוב שבאתי הביתה 
כמה טוב לראות אתכם שוב
ספרו מה נשמע, ספרו
ספרו איך היה עם הקרץ,
זה משדרות, איך קוראים לו, פרץ ?


כמה טוב שבאתי הביתה
לא רזה, אך מה זה חשוב
עשיתי חיים, שמעתי דברים
לא סופר מועמדים אחרים.

אך כמה שטוב אני כאן
כמה שטוב אני כבר כאן
כמה שאני טוב, טוב !

כמה טוב שבאתי הביתה
עבודה ? זה אומר כבר הכל
היה לכם חם, היה
היה גם קר
עמי איילון ? אני יותר מוכשר
הרבה יותר מוכשר...


אז כמה טוב שבאתי הביתה
כאילו שברחתי, נראה רק אתמול
הכל פה נשאר אותו הדבר
אני עכשיו יותר מנוסה
ואתם ? בולעים את הנימוק הזה...

אך כמה שטוב אני כאן
כמה שטוב אני כבר כאן
כמה שזה טוב, טוב.

כמה טוב שבאתי הביתה
באמת, חשבתם עלי ?
כמה טוב שבאתי ?
אתם שואלים
כמה טוב שבאתי, באמת
באמת חשבתם עלי ?

 



 

אסיים באימרת היום:

 

"ישראל היא הארץ היחידה המרשה למשוגעים לעלות ומיד לקבל אזרחות. אולם לא מרשים להם לצאת עוד, שמא יגרמו לנו בושות" (אפרים קישון )

 

 

נכתב על ידי , 24/4/2007 08:29   בקטגוריות יצירתיות, אופטימי, אקטואליה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The_scarecrow ב-2/5/2007 21:39
 



חומות של תקווה - שירים ליום העצמאות


- שירון ליום העצמאות -

שרים עם מבוקרי המדינה

 

 

 

אצל הדודה והדוד – א. הירשזון

אצל הדודה והדוד

הם גרים באיטליה רוב הזמן,                                           

אצל הדודה והדוד

הם סיפקו אליבי מצויין

הפקדות יפות במעטפות

עמותות הן עסק טוב מאד,

אם חוקר ישאל

אז איזה מזל

שהמצאתי את הדודה והדוד.

 

 

 

 אני רואה אותה בדרך לגימנסיה-  א. טרטמן

 

אני רואה אותה בדרך לגימנסיה

באוניברסיטה רגלה כלל לא דרכה

היא לא סיימה בגרות, אפילו לא ניגשה                                                 אך היא עדיין מתרברבת בלי בושה.                                        

 

האם כבר מישהו ידע

את זאתי בלי התעודה

 

 

  

אין לי ארץ אחרת – ע. בשארה

אין לי ארץ אחרת

גם אם אני חי בסרט,

רק צו מעצר בעברית    

ממתין לי בשובי מחברים.

בלבנון,                                                                                   

ברבת עמון,

והרבה אחרים.

 

לא אשתוק כי ארצי

שפרה את טיליה

לא אספר לה, אשקר לה

ואסגיר את סודותיה

עד שתיפול לידי אויביה.

 

 

 

 שלווה – הגימלאים

על הכנסת שוב עולה ירח,

מבן יזרי שוב עולה הריח,

והזמן כמו גומי מתמרח,

שרוני את הישיבה שוכח.                                                    

 

איזו מפלגה, שלא עושה שום דבר

רפי משתעל ועוד שבוע עבר.

 

 

 

רבותי ההיסטוריה חוזרת – ב. נתניהו

רבותי ההיסטוריה חוזרת

היא תהיה קצת שונה מעתה,

היא יותר מסעירה וזוהרת

אחרי ששכתבתי אותה,

 

זה אני בעוזון ובחאקי                           

שצלח לבדו את סואץ,

שפוצץ את הכור העיראקי                                                         

במבצע גאוני ונוצץ.

 

באנטבה את כולם הצלתי

טוב נכון, אז גם יוני עזר

ואת אבא בשחמט ניצחתי

הוא יכחיש כי הוא קצת מפוזר.

 

גם בליל הגשרים הצטיינתי

ונלחמתי בעוז עד הסוף,

יש המון שגם עוד לא אמרתי

יש דברים שאסור עוד לחשוף.

  

 

 

עוד נגיעה – מ. קצב

ונדמה לך שאת נגעלת מתנועותי

את צודקת, אני די בהמה

לא מחפש את הצדק                                                   

כמובן זנחתי רוב עקרונותי

מה עכשיו? – עזבתי את בית הנשיא.

 

עוד נגיעה ועוד מזכרת,

גילה פשוט עיוורת,

אנחנו ביחד

תגידי לחוקרת.

עוד מגננה ועוד שימוע

למרות שהסוף ידוע,

אנ'לא מתפטר

גם אם תצעקו שבוע.

 

 

 

 אין לי רגע דל – מ. מזוז

אתמול בשש או שבע

הגעתי למשרד,

קיויתי שיהיה סתם

יום לא מיוחד,

הוצאתי ראש החוצה                                                         

תפסתי ת'גרון-

יש ים של מושחתים

בזמן האחרון.

 

כי אין לי רגע דל,

עוד סקנדל של מנוול

והו הא ואל תשאל,

אין לי רגע דל.

 

 

 

 

בשירון הבא:

משה וגילה קצב – רוב הזמן את אשתי

אולמרט ואבו מאזן – פגישה, חצי פגישה

אחמדינג'אד ובן לאדן – אני ואתה נשנה את העולם

חיים רמון – אלף נשיקות

אהוד ברק – כמה טוב שבאתי הביתה

 

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"האדמה היא מקור החיים והיצירה והתרבות והעצמאות האמיתית" ( דוד בן גוריון )

  

נכתב על ידי , 23/4/2007 13:39   בקטגוריות יצירתיות, אקטואליה, אופטימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן 10 ב-25/4/2007 18:03
 



"חומות של תקווה" - הספירה לאחור


לכל ששת קוראיי, אם עדיין נשארו כאלה, הרייני לבשר:

 

בקרוב מאד אחזור -

 

יותר ממוקד ופתוח,

בעל הרבה שאר רוח...

מציג נסיון ועמדות ברורות,

מתעסק בעיקר, ולא בשטויות...

עם כיוונים מוגדרים, אך עם קבלה של דרכים נוספות,

שלעיתים, באובך וחושך אפופות...

 

 

לכל המתעניינות והמתעניינים - הכל בסדר איתי ועם הקיפודה, האפרוח והגוזל - מתחילים לראות את סוף העומס הבלתי אפשרי עליי, וההשלכות על הכתיבה בישרא יהיו מיידיות...

 



 

אסיים באימרת היום: 

 

"החיים הם כמו מראה: אם אתה מזעיף אליהם פנים, הם יזעפו בחזרה; אם אתה מאיר אליהם פנים הם ישיבו לכם ברכה" ( ויליאם מייקפיס תאקרי ) 

 

נכתב על ידי , 20/4/2007 05:20   בקטגוריות אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-24/4/2007 08:20
 





Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)