לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

חומות של תקווה" מאשים


מה קורה פה ?

 

"אם ההר הוליד עכבר - אינני יודע מה זה פיל" אמר מני מזוז - את תגובתי תוכלו לראות במסגרת "אימרת היום".

 

כימד הגענו למצב נואל כזה ?

 

הבה נחלק אחריות בין הגורמים:

  1. אנסי משה קצב - במה שעשה בפועל, אפילו מדובר בעובדות המופיעות בכתב האישום המתוקן . מדובר במעשים חמורים מאד, שאינם יאים לעובד ציבור כלשהו ובודאי לא לאזרח מספר אחד. הביטוי "אות קין" כאילו נתפר בשבילו מחדש, כאיש ששם את אמונתו הדתית ויושרתו האישית בראש מעייניו, וידאג לבסוף להודות פומבית מול ביהמ"ש בכתב אישום מצומק לכאורה למען "הקלה על הסבל של בני משפחתו" , יישא אותו לדראון עולם עד סוף ימיו שאני מקווה יהיו ארוכים וניקלים כאחד.
  2. פרקליטות המדינה - שהכינה את טיוטת כתב האישום לאחר חקירת משטרה יסודית ומאומצת של כל הגורמים המעורבים ודאגה לפרסמו, ויתכן גם להדלפות ממנו ומהחקירה. אם אמנם הגיע לצמצם את כתב האישום מבחינה משפטית כפי שבוצע, כיצד גרמו נבחרת פרקליטי הצמרת לפרקליטות בסופו של דבר לראות את העובדות בצורה כזאת שצימצמה את כתב האישום , ולחילופין, אם העובדות שגררו כתב אישום שכזה שרירות וקיימות, מדוע שונה כתב האישום בצורה כזאת ? שתי התמיהות מובילות לכיוון אחד - רעידת אדמה בפרקליטות המדינה, ושינוי פניה לאלתר.
  3. היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז - מאחר והיה מעורב בתהליך עד צוואר, והיה מעורה גם בתהליכים של החקירה וגיבוש כתב האישום, ונתן את אפשרות השימוע לאנסי ולפרקליטיו - על השאלות שהועלו לגבי הפרקליטות שרירות וקיימות לגביו - וגם התוצאה - בכל מקרה עליו להתפטר לאלתר.
  4. פרקליטי אנסי - עו"ד ציון אמיר, עו"ד דוד ליבאי, עו"ד אביגדור פלדמן ונוספים - שעשו מבחינתם עבודה לגיטימית לחלוטין על אנסי שהצהיר על חפותו המוחלטת והוציאו אותו אמנם לא מאחורי הסורגים אך מרוסר למשך כל ימי חייו - עשיתם עבודה משפטית מצויינת אך אני מקווה שתעשו שימוש מושכל בכסף הרב שקיבלתם עבור הייצוג בתיק - כגון תרומה לארגוני נפגעות מינית, איכות השלטון בישראל ושאר ארגונים שיסייעו לכם למרק את מצפונכם.
  5. התקשורת - בכם עשו שני הצדדים שימוש ציני להחריד - אך אפשר לציין כי ללא מעורבות התקשורת לא היתה הפרשה עולה ואף מסתיימת כפי שהסתיימה, ללא כל קשר לעיוותים ולנזק שנוצרו עקב היותכם כלי שרת שכזה.
  6. מוסד הנשיאות - הובאש ריחו , נפגעה יוקרתו ( המצטמצמת זה שנים ) וגדלו הקריאות לביטולו - אני שמח כי לאחר תהליך בחירה וסינון המועמדים בכנסת , שהיה ציני ואינטרסנטי יותר מאי פעם, הגיעה שכינה של קורת רוח על בית המחוקקים בנלאה שלנו אשר בחר לנשיא התשיעי את שמעון פרס - דמות שעל אף היותה שנוייה במחלוקת מבחינה פוליטית, יכולה לקבל על עצמה שיקום של מוסד המתפרק.
  7. הציבור - בואו להפגין במוצ"ש , 30.6.2007 , ב1930 , בככר רבין - רק לצורך המחאה כי הרי עייפנו להאמין כי כשלים שכאלו יכולים להשתנות.

 

אנסי משה קצב

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"אם ההר הוליד עכבר גדול - תדרש מחילה גדולה, עמוקה וטחובה בה יוכל להתחבא למשך שארית חייו" ( ח.ש.ת )

נכתב על ידי , 29/6/2007 06:37   בקטגוריות פרצופה של המדינה, אקטואליה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-5/7/2007 18:10
 



"חומות של תקווה" נפרד מהקיפודה


...שנוסעת לנופש של 4 ימים בחו"ל עם חברה...

 

שנים ארוכות ניסיתי לשכנע את הקיפודה כי בנוסף על החופשות שלנו ושל המשפחה, היא צריכה גם זמן לעעצמה או עם חברה טובה, כשם שלי יש מדי כשנה נסיעות עסקיות משלי.

 

הסירוב היה גורף, למרות נסיונות שכנוע רבים מצידי וצד אחרים, לרבות דוגמאות מזוגות רבים מסביבתנו הנוקטים באסטרטגיה זו מדי פעם - הקיפודה הסוררת סרבה, באהבה רבה, ועמדה על כך כי כל נסיעה שלה מחוץ לגבולות ארץ הקודש - תהיי עם בעלה הנאמן...

 

אני, בכל אופן, הבטחתי לה כי כאשר יפול אצלה האסימון בסופו של דבר, הגם שיתכן ויפול בתקופת עומס רבה, אגיד לה רק שתי מילים...

 

לפני כשנתיים לערך, בהזדמנות בה יצאה חברה טובה של הקיפודה לחו"ל בתנאים יוצאי דופן, קיימתי את הבטחתי בשתי המילים "דרך צלחה" , ואכן, למרות קשיים אובייקטיביים מסויימים, הסתדרנו כאן בקן החיות החסר , בצורה מצויינת, בעוד הקיפודה נהנתה ומילאה מצברים, כפי שמגיע לה ללא ספק.

 

הערב, כאשר הקיפודה אורזת זאת הפעם השלישית במתכונת דומה, אני שמח שמצאה לה את המסגרת הזאת, שנותנת לזוגיות מימדים נוספים, כאשר לדעתי רק מחזקת אותה - כמובן כאשר הנסיעות הבודדות אינן מחליפות את הבילויים והנסיעות המשפחתיות, אלא נוספות עליהן....

 


 

 

 




 

 

אסיים באימרת היום:

 

"נישואין מאושרים מתחילים כשאנחנו נישאים לאהובינו, והם פורחים כשאנחנו אוהבים את בני זוגנו" ( טום מולן )
נכתב על ידי , 23/6/2007 19:42   בקטגוריות ברכות, משפחה, אהבה ויחסים, אופטימי  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-30/6/2007 08:13
 



"חומות של תקווה" - דמיון או מציאות ?


השילוב הטוב ביותר בין הדמיון למציאות, מעבר לחיים בארצנו הנהדרת , הינו לדעתי של הצייר מוריץ קורנליס אשר ( 1898 -1972 ) אמן הולנדי מזרם הסוריאליזם  שהתפרסם בעבודות הגרפיקה שיצר. השתמש בטכניקה של חיתוכי עץ, הדפסי אבן ותחריטי עץ. אשר לא היה סוריאליסט מובהק, אם כי ליצירותיו יש לרוב הקשר סוריאליסטי ( ארצנו הנהדרת כבר אמרנו ? )

 

אשר מצטרף ליקירי הבלוג , ומקומו על השרת של ישרא אצלי לצד יוסי שריד ודורון רוזנבלום המלהטטים במישור המילולי כשם שאשר מלהטט במישור האומנותי.



Maurits Cornelis Escher

 



 

 



 

 



 

 

אסיים באימרת היום:

 

"אין בכוח הדמיון להמציא סתירות כל-כך משונות ומרובות כסתירות המצויות בלב כל אדם" ( פרנסואה דה לה רושפוקו )
נכתב על ידי , 22/6/2007 06:24   בקטגוריות פרצופה של המדינה, אקטואליה, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-25/6/2007 05:43
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)