לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

חומות של תקווה עוצר למחשבה


שבוע עבר מתחילת האירועים (האישיים...) ומפתיחת הבלוג.

 

היום, לראשונה, אני מרשה לעצמי לעצור , להתבוננות פנימה וגם החוצה.

 

התבוננות החוצה - לתת לכל עשרות התהליכים שהתנעתי במהלך השבוע שחלף לשאת פרי.

 

התבוננות פנימה - לראות כיצד אירועי השבוע שחלף (לא רק האישיים...) השפיעו עליי, לקבל תובנות חדשות, להסיק מסקנות, ולהמשיך אחר כך גם הלאה בשיא העוצמה.

 

גם ראש ממשלתנו הכריז על "הפסקת אש מוגבלת" של 48 שעות הבוקר - כהסקת לקחים ומחשבות על מהלך האירועים מבחינה אסטרטגית ופנימית.

 

כך גם אני - בחלקת  משפחתי וסביבתי המצומצמת - למרות שאני מודיע מראש כי לא אחזיק מעמד יותר מ 24 שעות...

 

כאן לא צריך את קונדוליסה - אלא רק כוח פנימי וסביבה תומכת...

 

מאחל גם לכם , מדי פעם , יום כזה של התבוננות םנימה והחוצה מדי פעם.

 

רשמים ומסקנות מיום זה - מחר...

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/7/2006 08:33   בקטגוריות אקטואליה, אופטימי, אהבה ויחסים, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-1/8/2006 17:16
 



"העבר הוא הנביא הטוב ביותר של העתיד"


שבוע חדש !

 

לאחר טעינת מצברים בפעילויות עם המשפחה בשישי שבת, שהביאה לי אנרגיות רבות שנזקקתי להן, ישבתי מספר שעות מול המחשב כדי ליישם ולעקוב את 4 הקטיגוריות אותן הצגתי ביום שישי בבלוג.

 

בסיכומו של דבר, הועברו כתוצאה מתהליכים אלו לכ -  30  חברות שאינן קשורות לתחום הפיננסי בו הועסקתי, קורות חיים עדכניות( אשר מוכנות אצלי תמיד לשימוש בצורה עדכנית ), ולקובץ המעקב הידוע, נוסף כעת גם גליון חדש העוקב אחר הפעילות הזאת...

 

האנרגיות מהחברים והמכרים טוענצת אותי בכוחות חדשים, להם אזדקק בוודאי בראיונות שיתקיימו בקרוב - בענף הפיננסי וגם מחוץ לו, ומאחר וכל דבר קורה לטובה, אני מרגיש שהתהליך אותו אני מנהל, על שינויי הקריירה וחוסר הודאות שבו, ייקח אותי למקום נעים יותר אם כי מאתגר הרבה יותר.

 

"העבר הוא הנביא הטוב ביותר של העתיד" אמר ג'ון שרמן - ולכן אני יודע שאסתדר.

 

תודה למעודדים ולמסייעים באשר הם בתהליך זה - אתם יקרים לליבי בצורה שלא תתואר...

נכתב על ידי , 30/7/2006 09:31   בקטגוריות אופטימי, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-1/8/2006 17:11
 



חומות של תקווה - בכל כיוון


יום שישי הוא בד"כ יום של קניות, סידורים , נקיונות ובישולים שלי ושל אשתי , כאשר היום, החליפה את ארוחת הבוקר ב"ארומה" מסיבת יום הולדת 3 של הבן הצעיר במשפחתון.

 

מדהים כמה העובדה שיש משפחה אוהבת מקלה על התחושות הלא פשוטות איתם אני מתמודד כעת.

 

משיחה עם חבר שאני מעריך מאד את דעתו, אשר עזב למס' שנים את תחום הפיננסים וחזר אליו לפני שנה לתפקיד בכיר, עם ראיה מפוקחת, הפנמתי כי בעת זאת לא יזיק לנסות להתפתח גם מחוץ לענף שהיה עד לפני כשבוע ביתי.

 

כל זאת מתוך ראיה של יציאה לצורך חזרה - או שלא...

 

לכן, לאחר הרבה מאד שנים מאז סיום לימודי התואר הראשון בשנת 1992 , פתחתי מודעות "דרושים" ומיפיתי אותן בכמה כיוונים:

 

1) תפקידים המתאימים לי

2) ארגונים גדולים המחפשים בעלי תפקידים כאשר לי או למכריי קשר טוב הניתן להפעלה עם בכירים

3) ארגונים גדולים שלי או למכריי קשר טוב הניתן להפעלה עם בכירים

4) חברות השמה בפיננסים / הייטק

 

 

מהדרך שאתם מכירים אותי, הנ"ל הוסף לקובץ האקסל של חיפוש העבודה - קריאה לפעולה...

 

ערב יורד עוד מעט, ואני יורד עם הילד הגדול והקטן לפארק כדי לתת כוח ולקבל כוחות חדשים - מחר שבת, ובה נצבור כיוונים חדשים וכוחות לשבוע הבא עלינו.

 

אני מאמין שבא עלי לטובה...

נכתב על ידי , 28/7/2006 17:44   בקטגוריות אופטימי, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-1/8/2006 17:05
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)