לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

"חומות של תקווה" - יום הולדת 9 לבלוג ואחוות הטבעת "אתגר גיל הארבעים"


האמינו או לא - ביום זה , 23.7.2015 מלאו בדיוק 9 שנים לעלייתו של הבלוג "חומות של תקווה" לישראבלוג ולבלוגוספירה.

 

486 פוסטים שפורסמו ברצף שלא פחת מפעם בחודש , בתקופות טובות יותר וגם טובות פחות , פרוייקטים עם אחוות הטבעת - ומעבר לכל - האמת והחיים שלי , כמו גם דרכי , הזהה לדרך שהוצגה בסרט "חומות של תקווה" , המשמש כבר שנים השראה לחיי - לך בנועם , סגנון  ובנחישות עם חייך זכור שכל דבר הוא אפשרי , וגם מים שקטים מחלחלים עמוק מאד.

 

כאן - הכל התחיל

 

האתגרים , שהיו לבני הרבעים , מועצמים ומוקצנים האבה יותר כאשר מגיעים לשנות החמישים לחיינו - שוק העבודה המקצין והולך מבלי דעת , הטיפול בילדים הגדלים , הטיפול בהורים המזדקנים , וגם החיים במדינה הזאת ...

 

יתכן איפוא כי גם עם יום הולדתי ה 50 ( פרטים בקרוב ) ישונה שם הטבעת בהתאם ל"אתגר גיל החמישים" ...

 

מודה לכם על שאתם איתי , ושמח שאני עימכם.

 



 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"אני כותב כאשר יש לי השראה, ואני דואג לכך שתהיה לי השראה בכל בוקר בשעה תשע"  ( פטר דה פריס ) 

נכתב על ידי , 23/7/2015 04:20   בקטגוריות COACHING, בריאות, ברכות, יצירתיות, משבר פיננסי, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, סיפרותי, עבודה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-21/8/2015 12:24
 



"חומות של תקווה" - הנני כאן


כמו "ישראבלוג" , שעובר בהצלחה משבר לאחר משבר , בזכות לא מעט מהחבר'ה הבוגרים הנמצאים כאן ובבלוגוספירה , גם אני שורד את החיים התובעניים של שוק העבודה בהצלחה , רק ששבוע שלם , בפקודת הרופאה המסורה המלווה אותי כבר שנים , הייתי בבית מנותק מהעבודה ( טוב - למיילים והודעות עניתי - מהמיטה...) כך שצברתי כוחות מחדש לקראת העומס המתגבר...

 

הבירה הביתית , למי שתוהה , יצאה נפלא הפעם - בערב חברים שקיימתי שרו לה הלל , והאמת היא , שכאשר הייתי לפני כשבוע במסעדה , ולגמתי מאחת מבירות החיטה המסחריות הטובות שאני מכיר , "הוגרדן" , נראתה לי בירה זו ביחס לבירה שלי מעט דלילה וחלשה... מעט הבירות שנותרו מיודות לאירועים מיוחדים שמיד יפורטו.

 

החבר'ה שלי , בני גילי , מתחילים להגיע לגיל 50 - דבר שגורם לי הנאה גדולה במישור של מסיבות רגילות ומסיבות הפתעה כאחד עם החברים הותיקים , וגם עם החברים הישנים חדשים מביה"ס היסודי - רוב החבר'ה החסרים אותרו לאחר שידור בתוכנית "המדור לחיפוש קרובים" ברשת א' , דבר שרק הגביר את הכייף , יצר מפגש ספונטני נוסף וגם הגדיל לכ 200 את מספר הודעות הווטסאפ בקבוצה הייעודית ביום - וכמי שהאייפון שלו הוא כלי עבודה , העומס הזה מביא , לכשעצמו , הרהורי כפירה... בכל מפגש כזה חולקה "בירה ח.ש.ת" וזכתה לתשבוחות כאלו כך שהפרישה המתוכננת בגיל 60 , יכולה להביא לעיסוק כלכלי נוסף וכייפי מעבר לתכנון המקורי...

 

בהקשר המשפחתי , מתכוונים לנסיעת מנוחה ל"יער השחור" בהרכב חסר - הגוזל ( שכבר תרנגול צעיר בעצמו ) יצטרף אלינו כנראה , בעוד התרנגול הצעיר ( שהוא כבר תרנגול גבר בזכות עצמו ) , הנמצא בצבא , נוסע בעוד שבוע לפסטיבל "מטאל" בגרמניה עצמאית - ואני נזכר כמה היתה נסיעה כזו נדירה כשהייתי בצבא לחייל סדיר , וכמה שהיא קלה היום...

 

מאחל לכל תשעת קוראיי שבת אור ושמחה...

 

 

 

 

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"האדם שרואה את העולם בגיל חמישים כמו שהוא ראה אותו בגיל עשרים בזבז שלושים שנים מחייו" ( מוחמד עלי )

נכתב על ידי , 17/7/2015 04:32   בקטגוריות COACHING, בריאות, ברכות, הומור, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, אהבה ויחסים, תחביבים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-21/8/2015 12:21
 





Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)