לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

שבעת האושפיזין שלי - "חומות של תקווה"


יעלו ויבואו - שבעת האושפיזין שלי לסוכתי הוירטואלית...

 

 

1) אלוהים - לדיון פילוסופי ומעמיק על דמותו של העולם שיצר ברטרוספקטיבה שלו ( ושלי, אם ירשה לי ) ...

 

2) וינסטון צ'רצ'יל - לשבת עם סיגר טוב ( ארשה לעצמי אתנחתה חד פעמית בהפסקת העישון שלי...) וכוסית קוניאק משובח ולשוחח על מנהיגות בתנאי חוסר ודאות וסכנה, על המחיר האישי שמשלם מנהיג...

 

3) אבא של אשתי  - שנפטר בשנת 2001 והיה רופא נפלא, מוזיקאי מוכשר ואיש אשכולות כאחד - נוכחותו ותבונתו חסרות לי מדי יום - לשיחה על חיי היום - יום, פוליטיקה איזורית ומנהיגות פוליטית בארץ ובעולם...

 

4) דן XXXXX - חבר טוב שהרבה מתבונתי והשראתי העסקית נשאבה מדרכו הנעימה אך היורדת לפרטים קטנים לשיחה על החיים מעבר לעבודה והשנים שעוד נכונו לנו...

 

5) מאיר אריאל - ששפתו שגורה בפי מימים ימימה, שירתו אנושית, צלולה , ייחודית ונכונה - לדיון על שירה ושפה , וגם על דעות קדומות לגבי מגזרים שונים...

 

6) אריה מליניאק - לדיון עמוק בנושא של COACHING על כוס יין טוב...

 

7) אבא של עמר - לחלוק עימו , פנים אל פנים , תובנות של שכול לצד שיקום...

 

 

אציין רק כי כותרת מתאימה יותר , לפרוייקט עזה ( או רעיון לפרוייקט אחר ) יכול להיות "בזכות מי הגעתי לגבורות" ובו יופיעו אנשים רבים שנפקדו , מקוצר היריעה ו/או  כמות המשתתפים בפוסט זה.

 

 

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"האופטימיות, החיוך והתקווה. מה מעט נחוץ כדי שהחיים יהיו מאושרים, והכל נמצא בנו, ובאופן המחשבה שלנו" ( מרקוס אורליוס )
נכתב על ידי , 26/9/2007 11:13   בקטגוריות פרוייקטים, אופטימי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-15/10/2008 18:33
 



פרוייקט "שבעת האושפיזין שלי" לחברי אחוות טבעת "אתגר גיל הארבעים"


15 משתתפים בפרוייקט "שבעת האושפיזין שלי" - נכון ל 30.09.2007

 

 

 

 

 

  1. חומות של תקווה -                          "שבעת האושפיזין שלי"                   
  2. הבלוג של נוני -                              "סוכות שמח באמת" 
  3. המשמעות האמיתית -                     "אושפיזין"
  4. ריקוד מושחת -                              "סוכות"
  5. ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו -     "פרוייקט שבעת האושפיזין שלי"
  6. הירהורים על החיים -                    "האושפיזין שלי"
  7. כבד את עצמך ואת הזולת -            "שבעת האושפיזין שלי"
  8. אמא של מתבגרים -                     "האושפיזין שהייתי שמחה להזמין לסוכתי"
  9. זוהר בשמיים - שכרון חושים -       "אורחי הרוחניים בסוכה" 
  10. ציפורים עפות מעל העיר -             "האושפיזין שלי"
  11. CITY-ZEN -                                "אושפיזין"
  12. מעט מיוחדת, אשה ילדה -             "שבעת האושפיזין שלי"
  13. הכל חדש ונוצץ -                          "סוכתי הסוכה"
  14. MY LIFE AS A PAGE -             "אושפיזין"
  15. החיים על פי הזפטא -                   "האושפיזין" 

לכל המשתתפים בפרוייקט, מוקדשת האימרה הבאה:

 

"כאשר ההשראה לא באה אלי, אני יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך"  ( זיגמונד פרוייד )
נכתב על ידי , 26/9/2007 09:06   בקטגוריות פרוייקטים, אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-26/9/2007 21:05
 



ברכת חג סוכות שמח ופרוייקט חדש לחברי אחוות הטבעת "אתגר גיל הארבעים"


את ההשראה לפרוייקט קיבלתי כאן - הבלוג של נוני

 

אושפיזין, למי שלא יודע, הם על פי המסורת היהודית,  אורחים רוחניים שבאים לבקר בסוכה במהלך שבעת ימי חג הסוכות. מקורו של מנהג הזמנת האושפיזין לסוכה הוא ככל הנראה בתורת הקבלה ובספר הזוהר

 

בכל יום מימי החג  מגיע לסוכה, על פי המסורת, "אורח" אחר, ועמו מגיעים האורחים האחרים כאשר כל האורחים הם דמויות תנ"כיות מן ההיסטוריה היהודית.

חשיבות האורחים באה לידי ביטוי במידות המיוחסות להם. בכל יום מיוחסת חשיבות מיוחדת למידה הקשורה באורח של אותו היום: אברהם - מידת החסד, יצחק - מידת הגבורה, יעקב- תפארת, משה- נצח, אהרון- הוד, יוסף- יסוד ודוד- מלכות.

 

ואנחנו, עם החיים הדינמיים של כל אחד מאיתנו, עם ההתחייבויות והלחצים לעבודה, לילדים ולמשפחה, עם השמחות, העצב והמטלות שוכחים לעיתים את הרוחניות, לאו דווקא בהקשר הדתי, אלא על אותם האנשים המניעים אותנו בחיינו, משרים עלינו מרוחם ונותנים לנו את הכוח להמשיך קדימה - בחיוך...

 


 

ולפרוייקט...

 

אתם מוזמנים לכתוב בימי החג מיהם שבעת האושפיזין שאותם הייתם אתם מזמינים או רוצים בנוכחותם בסוכתכם האמיתית או הוירטואלית בחג הסוכות תשס"ח, ומדוע בחרתם להזמינם.

 

כמיטב המסורת ( הפעם שלי...) התוצאות תרוכזנה בפוסט "שבעת האושפיזין שלי" שיכיל הפניות לכל האושפיזין שלכם - וכן, כמו תמיד אפשר גם להזמין מקומות מראש...

 

אפשר ליידע אותי בפוסטים שלכם כאן או בפוסט "שבעת האושפיזין שלי" - ולחילופין, ליצור קישורים לפוסטים שלכם דרך הבלוג.

 

 


 

אסיים באימרת היום:

 

"השאלות הפשוטות ביותר הן גם העמוקות ביותר. היכן נולדת? היכן ביתך? לאן מועדות פניך? מה מעשיך? חשוב על כל אלה מפעם לפעם, וראה כיצד משתנות תשובותיך" ( ריצ'ארד באך )

 

נכתב על ידי , 26/9/2007 08:41   בקטגוריות ברכות, יצירתיות, פרוייקטים, אהבה ויחסים  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-9/10/2007 19:17
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)