לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2017

"חומות של תקווה" ברכת ערה"ש תשע"ח


ערב ראש השנה , עבורי , הוא תמיד מועד של חשבון נפש והתבוננות עצמית לעבר השנה שחלפה ותכנון / התאמת התוכניות לעתיד הקרוב והרחוק , כמה שניתן בכלל לביצוע תכנון שכזה.

 

אני נזכר , בגעגוע , בדור ההורים שלי , שבקנה מידה של היום , ניתן לומר שהחיים שלהם היו פשוטים למדי , ופשוטים יחסית להתמודדות - אך בכך הכינו אותנו לחיים סוערים ומאתגרים עד מאד - אני מקווה שאנו נצליח לאתגר כך גם את ילדינו , שכן ההתמודדות הזו הופכת להיות מורכבת מיום ליום , ובאה לידי ביטוח בהקשרי עבודה , השכלה , חינוך , דיור , תרבות - ובכל הקשר כמעט.

 

אני סבור שחייבים לעשות את פסק הזמן של הבקרה והתכנון הזה פעם בתקופה - ולראות מהיכן אתה בא ולאן אתה הולך - דבר שיקל עליך ועל סביבתך הקרובה.

 

באשר לתכנון שלי , שכבר מועלה 12 שנה , באדיקות רבה , בבלוג זה , אני מרוצה בסה"כ , מכין עצמי לעתיד כמה שניתן בהקשר למידה , אימון עצמי ושל אחרים וחדשנות , בכוונה הברורה של פרישה משוק העבודה בגיל 60 עם המשאבים הכלכליים שיאפשרו לי עיסוק גדול יותר בסיוע לקהילה לצד פיתוח עסקי בתחום הכלכלי הנושק לעבודתי הנוכחית , רק בשביל לשמר את העניין וההתלהבות , ללא קשר לפרנסה.

 

עוד 8 שנים.

 

מאחל ל 12 קוראיי שנה טובה בטעם של פעם , רווייה בבריאות ובהגשמת חלומות - שלכם ושל אחרים...

 

 

 

 

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

 

אנו מאמינים שאלוהים אך חשוב יותר לדעת שאנו בצידו - אברהם לינקולן

 

נכתב על ידי , 20/9/2017 06:22   בקטגוריות COACHING, בריאות, ברכות, יצירתיות, משפחה, פרוייקטים, נוסטלגיה, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-27/9/2017 05:30
 





Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)