לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה עוד רחוק דרדסבא?


הבלוג של יוחנן. אהה סליחה, של רותם.

Avatarכינוי:  אוכלת במבה עם מזלג. xD

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

חודש חדש(:


יש כלכך הרבה דברים החודש הזה.

יש לי פגישה עם נוירולוג. (היה בסדר סך הכל..אני מקווה כלכך שזה יעזור ושמה שהוא אמר גם יעזור לי לעבור..)

יש לי פגישה עם הפסיכולוגית של "השרון". (ב10 למאי. בואו נקווה לטוב.)

יש לי טיול עם הבצפר.(היה ממש כיף(: אחד הטיולים:))

יש לי פורים. (היה כיף התחפושת יצאה ממש יפה(: )

יש עדלאידע במושב. (היה כיף חוץ מזה שהיה חם בטירוף והעגלה נתקעה באמצעxD )

יש לי טיול לחו"ל. (היה ממש ממש כיףD:D: )

 

חלק מהדברים הולכים לשנות לי את הכמה שנים הבאות.

אני כלכך רוצה לעבור..אני לא יכולה להגיד שרע לי פה

אבל אני רוצה להיות שם..אני צריכה את הילדים האלה

ואת המסגרת הזאת. אבל המתח הזה הורג אותי..

החודש הקודם עבר כלכך לאט שזה מטורף

תאחלו לי בהצלחה ונקווה רק לטוב(:

 

ב8 זה הטירה בואו יהיה טוב(:

 

אני רוצה את זה אבל אני לא יודעת מה לעשות עם זה.

אני מרגישה הכי מטומטמת בעולם נחכה ונראה מה יהיה..

 

 

 

נכתב על ידי אוכלת במבה עם מזלג. xD , 1/3/2009 20:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .photographer ב-8/3/2009 16:12



7,901

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוכלת במבה עם מזלג. xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוכלת במבה עם מזלג. xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)