לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה עוד רחוק דרדסבא?


הבלוג של יוחנן. אהה סליחה, של רותם.

Avatarכינוי:  אוכלת במבה עם מזלג. xD

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אבא.


אבא לבש מין חליפה מוזרה, ירוקה כזאת, והוא בא להיפרד ממני.

שאלתי אותו לאן הוא הולך..הוא לא ענה לי, הוא אמר שהוא צריך ללכת

ושאני עוד קטן מדי בשביל זה, והוא יספר לי איפה הוא היה שאני

אהיה מספיק גדול. אז אמרתי לו בסדר, ונתתי לו

חיבוק גדול גדול. אבא הזיל דמעה ויצא מהדלת. עברו כמה ימים ואבא לא

חזר עדיין, ואני כבר מחכה לספר לו שכבר גדלתי המון, ושהוא יכול לספר לי לאן הוא הלך.

גם רציתי לספר לו שלדניאל החברה שלי מהגן, הייתה היום יום הולדת ועשו לה מסיבה

ממש ענקית..אבל הוא עוד לא הגיע. אז חיכיתי לו עוד כמה ימים, אבל הוא עדיין לא הגיע.

היום אני כבר בן 23, ואני רוצה לספר לו על האישה החדשה שלי, ועל הנכד שלו.

אבל אבא עוד לא חזר. אני הבנתי כבר לבד לאן אבא הלך. ואמא אומרת לי שהוא לא יחזור יותר.

אבל אני לא מאמין לה. אני יודע שעוד כמה ימים, שאני אהיה כבר מספיק גדול, אבא

יחזור הביתה, ויספר לי לאן הוא הלך. 

 

שמתי את הסיפור הזה פה לפני כמעט שנה.

אבל פשוט מרגיש לי נכון לשים אותו עוד פעם.

 

חושבת על זה המון ימים במשך השנה, אבל מתוכם רק בשניים מהם אני מרשה לעצמי לבכות.

נכתב על ידי אוכלת במבה עם מזלג. xD , 27/4/2009 19:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוכלת במבה עם מזלג. xD ב-27/4/2009 21:01



7,901

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוכלת במבה עם מזלג. xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוכלת במבה עם מזלג. xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)