לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

bobcat הוא חמוד!!!!!


אני חושב שהדבר הראשון שצריך לעשות זה לשרוף את כל הקרוקס בעולם כי: קרוק(ס), זה מחוץ לחוק.

כינוי: 

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

עדיין חולה..


אוף...

אני עדיין חולה. בכלל בזמן האחרון הגוף שלי מתפרק וזה מבאס. הברכיים שלי כואבות ואני חולה, יש לי כאבי בטן חזקים...

אוף.

מצאתי כמה סרטונים מעניינים היוטיוב.

או זה סתם שרטון משעשע כביכול תרגום לשיר של era ממש משעשע.

 

או זה סרטון מעניין למי שאוהב את נושה איכות הסביבה.

הנה כמה תמונות...

זה מרמבם כשהיינו שם לבדיקות לפני הניתוח (אני אספר עליו מתישהו..)

 

הנה אני מנסה לעשות את הדבר הזה של הוולקן מסטאר טרק

 

שוב.....

 

 

הנה אני סתם מחייך לי...

הנה תמונות מהיום..

 

 

 

פה אפרת אחות של ניתאי מציקה לי

..

 

פה היא מציקה לי יותר.

 

 

הנה אפרת (המושלמת והמוכשרת והיפה והחכמה  והצנועה.)






 

 

 


נכתב על ידי , 17/11/2008 12:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף אני חולה..


לא הלכתי היום לבית ספר בגלל זה, אבל זה נתן לי זמן למצוא סרטון מצחיק ביוטיוב

נכתב על ידי , 16/11/2008 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים שאחרי המוות - או אולי בעצם בלעדיו?


אני לא יודע אם משהוא בכלל קורא עדיין את הבלוג שלי שאני עצמי די נטשתי. אבל אם כן אז רק שתדעו שהחלתתי לחזור לכתוב באופן יותר כבוע.

בכל אופן אני רוצה להראות לכם כתבה מעניינת של זיו קיטרו על עתידנות ואל המלחמה במוות.

באמת מלחמה מעניינת.

התכבנתי לכתוב כתבה אבל יצא מלחמה. מוזר.

בכל אופן אני רוצה לקדם את עולם הפודקאסטים ולהראות לכם כמה פודקאסטים טובים.

אז למי שלא יודע מהו פודקאסט שילך לכתבה הזאת במקו (שהוא בכלל אתר מצויין אבל אליו אני אדבר בפוסט מאוחר יותר.)

בכל אופן הפודקאסט הראשון על גיימינג בישראל "המשחקיה" הוא פודקאסט נהדר. מוגש מפי איתמר ויסברג ורן לוי.

פודקאסט מצחיק ומעניין בנושא.. טוב בכל נושא פחות או יותר "מופע השוליים של קיטרו" מפי האחים ניר וזיו קיטרו.

ופודקאסט נהדר בנושא היסטוריה ומדע הוא הפודקאסט: "עושים היסטוריה עם רן לוי", מוגש כמובן מפיו של רן לוי.

אם כבר מדברים על עושים היסטוריה אז  יש שם פרק על הנושא הזה של מלחמה במוות.פרק נהדר.

 

טוב אז אני חושב שאני אלך לישון עכשיו אז לילה טוב..

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2008 23:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקונספירטור השמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקונספירטור השמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)