לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של מישמיש


איזה יום כיפי מצפה לי. לא משהו מיוחד, פשוט כל יום אני לומדת משהו חדש פוגשת אנשים חדשים כל יום שלא חווים משהו חדש, הוא יום מבוזבז... והנה כל החוויות שלי פרוסות לפניכם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חברים יקרים שלי


עוד מישהו זוכר אותי?לא כתבתי כל כך המון זמן

אמא עסוקה מאוד, ואבא גם.

עברה עלינו שנה קשה, ואנחנו כולנו מקווים שהיא תגמר...

 

אבא עובד ולומד, ומבסוט,

אמא מחפשתץ עבודה ומבסוטה גם כן.

 

אני- הכל שגרתי אצלי...

כבר גדלתי מאוד, ואני כבר לא גורה קטנה

אבל האנרגיות נשארו לי- אני שובבה עדין...

הוטרינר שלי אמר שאני קצת שמנה מידי אז הפסקתי לאכול יוקנובה ואני עכשיו

אוכלת אוכל לייט, מיוחד שנועד לעזור לי להוריד את המשקל..

אבל ברגע שאחזור למשקל תקין, אני חוזרת ליוקנובה, רק במינונים הנכונים.

 

אני מאוד כועסת עלהוטרינר הקודם שלי.

והפסקתי ללכת אליו.

כי הוא כל הזמן רמז לאמא שהיא סתם הסטרית מידי

כשבפועל היו לה סיבות להיות לחוצה..

 

לפני כמעט חודש הייתי חולה, ואמא ובא נלחצו נורא,

והאמת שגם אני קצת

שחקתי עם אטבי כביסה שנפלו לאמא על הרצפה

ובעלתי כמה חתיכות.

אמא כל הזמן כועסת עלי כשאני עושה את זה וכל הזמן לוקחת לי מה שהיא לא שמה לב שנפל

וחשבתי שהיא סתם נודניקית

אבל מתברר שהיא צודקת

לעסתי אחד ואז הוא עשה לי כמעט סתימה בבטן.

ורק כשהקאתי אותו חזרתי להרגיש טוב.

מאז אמא ממש ממש ממש כועסת אם אני מעיזה להכניס משהו לפה.

ואומרת לי "פוייה"

שזה ממש שיא

כי אמא אף פעם לא הרימה עלי קול.

ואבא כועס עלי ואומר לי כלבה רעה, אם הוא רואה שלעסתי אטבים שוב..

וגם זה שיא חדש..

אז עכשיו אני מבינה למה הם כועסים עלי ואני משתדלת לא ללעוס אטבים.

 

ממש ברגע זה אני יושבת לי שוב על הכריתי שלי.

אמא אמרה שהיא רותה לקנות לי כרית חדשה

כי זו כבר בלויה והתוכן שלה כבר נהיה מגעיל ולא מחמם

אבל קשה לי להסכים כי אי אוהבת את הכריתי שלי כ"כ

אתם חושבים שאם אני אקבל כרית חדשה היא תריח טוב כמו זו?

לא ולא....יהיה לה ריח אחר ואני אהיה עצובה.

אבל אבא אומר שעוד מעט חורף וצריך כרית עבה שלא יהיה לי קר לשון עליה.

אז נראה אולי אני אקשיב לאמא ואבא

 

אז מה שלומכם?

מקווה שהכל בסדר ושלא שכחתם אותי

נשיקות ולקלוקי אהבה לכולם

מישמישולית

 

נכתב על ידי מישמיש הכלבלבית , 29/10/2007 11:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מישמיש הכלבלבית

בת: 18

תמונה




1,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישמיש הכלבלבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישמיש הכלבלבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)