[=my blog=]

fucking life fucking blog and fucking music=]

<<    אוגוסט 2008    >>
17181920212223

8/2008

אילת תמונות וסתם מה חדש=]

הרבה זמן עבר מאז שעדכנתי לאחרונה.... לא הייתי כ''כ עסוק אבל המחשב שלי מקולקל ואין לי זמן פנוי על המחשב של אחי... וגם מתי שיש לי אני מנצל את זה כדי להתעכדן עם חברים במסנ'...
אז מה חדש אצלי.... תאמת לא הרבה... עדיין אין מישהי...עוד מנגן, המון יחסית...העיפו אותי ממכבי בגלל שלא באתי לפעולות וכדומה... חח אולי קצת שמנתי XD או לפחות ככה אחי הקטן אומר,אבל זה לא ממש מזיז לי...
חוץ מזה אין כ''כ הרבה חדש.....
אההה רגע....אתמול סידרתי את הסלון לתומי חחח ואז פוף מסמר חחח דרכתי על המסמר והוא נכנס לי לרגל ויצא לי מהצד השני חחח מזל שזה היה ממש בקצה ככה שזה לא נכנס ממש עמוק לבשר וזה רק נשמע ממש מפחיד חחחח וזה גם ניראה ממש מפחיד באותו רגע אבל זה פחות כואב ממה שזה נשמע חחח בכל מקרה יש דברים אחרים יותר טובים שקרו לי בזמן האחרון...כמו למשל הייתי בחמשוש באילת עם המשפחה... יום רביעי ככה החלטנו שבא לנו אילת...אז בלי לחשוב פעמיים ובלי תיכנונים מיותרים לקחנו את האוהלים בדקנו שהכל בפנים...את ערכת הקפה הכנסנו לאוטו קשרנו כמה מזרנים לגג P: ויצאנו לדרך....אני אישית לא צילמתי המון תמונות וגם לא הייתי כ''כ זונת מלמה ככה שאין כ''כ הרבה תמונות שלי... אבל מה שיש,מספיק ואפילו מקצין את הכיף שהיה עם המשפחה... למרות שאחי הגדול היה בבסיס והיה חסר רצח... למרות שאני בטוח שהוא לא היה מסתדר עם החום הנוראי שהיה בחוץ XD... בכל מקרה הגענו בסביבות הערב לילה לאילת מכיוון ואבא הגיע מהעבודה רק ב5....כמובן שהגענו לאילת רק אחרי עצירה של כמה זמן ביוטבתה בשביל השוקו חחח=] ....איך שהגענו לאילת עשינו סיבוב בטיילת ואז המשכנו לדריכנו עצרנו באיזה חוף נידח בדרך למצריים מקום שקט כזה .... חוץ מהקטע של הסירה של המסיבות שעברה שם ולא נתנה לי לישון בכל מקרה אני ושוהם רצינו להיכנס למים ברגע שהגנו לשם... אבל המים היו כ''כ קפואים שהחלטנו לוותר חחח אז פרקנו ציוד אוהלים בלאגנים וכ'ו והרכבנו...שמנו מזרנים וניסינו להירדם... מן הסתם שאני לא ארדם(כרגיל..) אז אני ושוהם הלכנו לעשות צייד סרטנים ^_^ עקב הסרטן שראינו בחוף... החלטנו שאנחנו חייבים לתפוס משו..אז במשך כמה שעות אורכות וכמה ניסיונות כושלים בתפיסת סרטנים החלטנו שעוברים לדגים שנתפסים על הסלעים בגלל הגלים חחחח...
בכל מקרה גם ככה לא הצלחנו חחחח והוא התעצבן עליי כי כמעט תפסתי דג אבל הוא ברח לי מהידיים XD&nbsp; לא נורא גם עם זה הפסקנו כי כאבו לנו הרגליים בגלל שטיפסנו המון חחח אחרי זסה סתם הסתכנו על המים הרדודים בחוף וקלטנו דג מזה קטלני וניסינו לתפוס אותו עם שקית חחחח לא הצלחנו... ומזל שככה וטוב שלא קרה לנו כלום... כי זה היה דג ארסי רצח שקוראים לו זהרון או משו כזה חחחחח וגם מזל שלא נכנסנו למים מתי שהגענו כי מתי שקמנו בבוקר ראינו שזה מקום מרושת (מהמילה רשת) וסגור כדי שאופנועי ים וסירות לא יכנסו אליו... וזה אומר שיש שם מלא קיפודי ים.. כן כן מרוב שהיו קיפודי ים הקרקעית היתה ממש שחורה חחחח מזל שלא נכנסנו=]
קיצר קמנו באיזה 7 וחצי מהחום ומהשמש אבא נסע לקנות חלב וקורנפלקס ואכלנו ארוחת בוקר חביבה... אחרי זה הלכנו לחוף של אקווהספורט (אם מישהו מכיר..) זה חוף שיש בו מלא דגים ושונית ממש יפה ... קיצר אחלה מקום לשנורקל.... ובהחלט עשינו שנורקל... אחרי זה הלכנו לקניון לא היה כ''כ הרבה בשבילי לעשות שם...אז הלכנו למקום שיש הפעלות לילדים איפה שיש כזה את הגימבורי הספוגים האלה נו... לא יודע איך להסביר...הקוביות ספוג הגדולות.... קיצר אז הלכנו לשם ודימינתי שהז מיטה אחת גדולה ונחתי שם ככה איזה 40 דקות חחחח...
אחרי זה הלכנו לחוף שם... ולא היה לי כוח להיכנס אז נשארתי בחוץ כי לא הרגשתי משו... (יכול להיות שלא שתיתי מספיק..) כשחזרנו לאוטו שוהם לקח לי את כפכפים וקפצתי כמו איזה פקיר הודי... וכמה בנות צחקו עליי...חחחחח....
אחרי זה הלכנו למצוא איפה לאכול ואכלנו באיזה מסעדה מזה טובה !!!! משו מטורף מסעדה ברזילאית וואי וואי כמה סטייקים אכלתי.... ניראה לי שקוראים למקום&nbsp; ''פקו דו ברזיל'' קיצר ממליץ רצח לאכול שם לקחתי איזה מנה שיש בהמלצר כל הזמן בא ומביא בשרים ישר מהאש&nbsp; 11 סוגים של בשרים&nbsp; וואי זה היה ממש גאוני!!
אחת המסעדות..אחרי זה הלכנו לטיילת טיילנו כמה זמן וחזרנו לחוף עם הקיפודים חחח הלכנו לישון קמנו בבוקר והלכנו למצפה התת ימי והעברנו שם את היום עד הצהריים =] והיה לי ממש כיף&nbsp; ואחרי זה הלכנו לעשות עוד קצת שנורקל... ואז הלכנו הביתה :) ....
אחלה חופשה ספונטנית היתה לי... אז הנה לכם בלי דיחוי תמונות!!!!!!
הנה אני מגלגל את האוהל בבית=]

מנסה לתפוס קצת שינה באוטו חחחח

מחקה דג=]=]

הנה כרישי החבר הטוב שלי=)

והנה פישי החבר של כרישי חחחחח

תמיד אמרתי שאני מלך חחחחחח

חחחחחחח אין לי תגובה XD

אני ושוהם ^__^

אני ושאר המשפחה חוץ מאביב שהוא בבסיס

חחחחח בתוך אקווריום

חחחחחח עדיין שם

עדיין......ביחד עם אחותי המחוקה .....

הנה עוד חבר של פישי וכרישי ....זהו מיסטר גלויינג

והנה הבית שלו....

אההה וזוכרים שאמרתי שנכנס לי מסמר לרגל..... אז הנה תמונה של מאיפה שהוא נכנס ואת הצד השני אתם לא רוצים לראות (מאיפה שהוא יצא... חחח)

טוב בכל מקרה.... עד הפעם הבאה... שיהיה לכם יום טוב ... שבוע טוב והמשך חופש מטורף =]=]=]
תגיבו חבובים וחבובות... להית'
נכתב על ידי , 11/8/2008 19:17
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט