לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  S H A I - L E E

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

שיגרת מלחמה


עוד פעם טילים , עוד פעם פצועים והרוגים, עוד משפחות שבורות

עוד פחד ולחץ והיסטריה

רק בגלל ביבי ,

האפס הזה.

נמאסת כבר ! נמאסת!!!!

מתבאסת שכנראה אחרי חודש שלא ראיתי את אהובי כרגע יש עוצר יציאות

וגם הסופ''ש אפספס אותו.

איך המציאות בארץ הזאת יכולה להתהפך עלינו ביום.

כאילו אי אפשר לעשות תוכניות לטווח הקצר , כי איכשהו הכל נדפק.

האמת שבא לי כבר להתגייס למילואים אני כבר מצוק איתן מוכנה נפשית ופיזית לזה. 

קשה להיות מנותק ממש שקורה פה אחרי שנתיים שהייתי בלב העיניינים .

 

באילת הרחוקה כרגיל מנותקים , אבל אני מסרבת להתנתק כל היום מחוברת לחדשות ולרדיו ומתעדכנת כמה שרק אפשר.

 

נקווה לסופ''ש שקט ורגוע

מחר אגיע למרכז להיות עם המשפחה קצת , נקווה שאהובי יצא הביתה והכל ירגע ואז גם אראה אותו.

השבוע שלי מתמלא ואני עסוקה ברוב הימים , זה משמח אותי,

מעבר לריקוד התחלתי גם להתאמן TRX ובאמת קשה לי ואני מציבה לעצמי יעדים

ואתגרים שאני כל כך נחושה לכבוש.

זה עושה לי טוב.

 

 



 

 

 

נכתב על ידי S H A I - L E E , 28/1/2015 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



246,684
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS H A I - L E E אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S H A I - L E E ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)