לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~~~~~~~~החיים~~ואני~~~~~~~~


שלום לכולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הגעתם לבלוג שלי שקוראים לו החיים ואני . מהשם אתם בטח כבר מבינים אל מה ידבר הבלוג , החיים ואני...... אז אתם יכולים להגיב , להציע , לעזור וכל מה שתרצו העיקר שתהנו............ מימני : ראיסו'ש............


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

האוניברסיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אהלן חבר'ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מזמן לא כתבתי (חוץ מתגובות לאיזה חוצפנית מעצבנת) ............

אז ככה לפני איזה חודש נבחנתי לאוניברסיטה אבל קיבלתי מכתב שלא תקבלתי הייתי די בבאסה................................

עברו שבועיים והשבוע ביום ראשון 21:50 בערך אנחנו מקבלים טלפון מהאוניברסיטה !!!!!! והם החליטו לפתוח עוד קבוצה !!!

לכן מחר (16.11.06) אני הולכת בפעם הראשונה ללמוד באוניברסיטה !!!!!!!!!!! מעכשיו כשיגידו לי מה את יושבת פה כמו סטודנטית אני אוכל להגיד לו : סליחה אדוני/גברתי אבל אני לומדת באוניברסיטה אז אני כן סטודנטית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וזהו תגיבו (חוץ מהחוצפנית) וכדאי לכם שזה יהיה.................................................................................

חיובי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

מנהלת הבלוג......................................................

נכתב על ידי אנונימית 123 , 15/11/2006 22:19  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אנונימית 123

בת: 29




359
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימית 123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימית 123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)