לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And The Crowd Goes Wild!...



Avatarכינוי:  ~^Black Angel^~

מין: נקבה

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

סיום


קשה להרפות מן העבר.

אבל בסופו של דבר מגיע הרגע שממשיכים הלאה.

מה שאני מנסה להגיד זה. שאני סוגרת תבלוג.

אין טעם להמשיך איתו. אני לא יכולה לכתוב פה כל מה שעובר עלי כי ישר כל העולם ידע על זה.

אז אחרי שלוש שנים הגיע השלב לסיים את זה.

 

רק משהו אחרון שיושב לי כבר כמה זמן בראש.

התייאשתי לנסות לשנוא אותך. אני לא שונאת אותך. ההפך..

לא משנה מה אומרים עליך עדין יהיה בי חלק כולשהו שירצה אותך.

 

אז בפעם האחרונה, שיהיה לכולכם סוף שבוע מעולה =] וחופש לפנים.

פיס.3>

 

 

נכתב על ידי ~^Black Angel^~ , 18/7/2008 18:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sari ב-19/10/2008 16:47
 





12,624
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~^Black Angel^~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~^Black Angel^~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)