לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  זה שלא מצא את העולם שלו...

בן: 34

ICQ: 230500380  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

איפה כולם?


חזרתי מהמחנה, היה הכי טוב בעולם.

כל המחנה הייתי במחשבה "איזה כיף זה יהיה לחזור הביתה ולהיות עם כל החברים שוב".

איפה כל החברים?

היו אתם?

משו מה פתעום אני מרגיש בודד כזה, אף אחד לא יוזם איתי כלום.

אני היחיד שיוזם, אם לא מסננים אותי- ככה לפחות אני מרגיש.

אני מרגיש שכל אחד התקדם לחברים שלו ואני נשארתי מאחור. הרבה יוצא לי להרגיש ככה בשנה האחרונה.

אוף. לא כיף לי פה, רוצה מחנה. רוצה מחנה.

נכתב על ידי זה שלא מצא את העולם שלו... , 24/7/2005 00:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוי.. המחנה.. המחנה...


זה היה כ"כ כיף..

ה9 ימים הכי טובים שהיו לי בחיים,

אולי מבחינת מבנים ומחנה עצמו יצא די מעפן.

אבל כיף. היה פשוט כיף.

לא כיף שאפשר לספר עליו, זה כיף טהור, כזה שבא בקטנות, אבל בכמויות גדולות.

פשוט כיף

 

 

 

ולמה לעזאזל יש לי פרסומת בבלוג?!!?

נכתב על ידי זה שלא מצא את העולם שלו... , 22/7/2005 21:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הקו הזינוק.


על קו הזינוק לפני המרוץ
בו אני ואת עומדים לרוץ
בכדי לשבור
את השיא שלי ושלך
שהוא לא גבוה ולא נמוך
שיא ממוצע שאני לא רוצה
ואת לא רוצה
רוצים גבוה
בשמיים לנגוע

ואני מתבלבל ונופל
אה... אה... אה... אה...

יריית הזינוק, את פותחת מהר
ואני אחרייך
אני לא מוותר
עומד בקצב שאת מכתיבה
והקצב מהיר הוא כל הזמן מתגבר
אף אחד מאיתנו על כוחו לא שומר
ונדמה שקו הסיום
מתרחק עוד יותר.

ואני מתבלבל ונופל...

הקפה אחרונה, לי יש קשיי נשימה
אני מפסיק לרוץ, עומד לפינה
ורואה איך את חלומך
את מגשימה

ואני מתבלבל ונופל...


 

נכתב על ידי זה שלא מצא את העולם שלו... , 8/7/2005 00:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,937
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה שלא מצא את העולם שלו... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה שלא מצא את העולם שלו... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)