לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Maybe frivolity- but they main


ברוכים הבאים לבלוג שלי... השטויות שלי.... החיים שלי.... בלה בלה בלהה

Avatarכינוי: 

גיל: 31

ICQ: 252089301 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

?!Is the 16 really sweet


 החלטתי לכתוב כי מחר מאורע מאוד חשוב>

*טדה-דה-דם* היומולדת שלי!!

ולא סתם, יומולדת 16!

אז נקווה שיהיה יומולדת שמייח ופורח, בלה בלה בלה...

ושבאמת יהיה סבבה לכולם (:

אז זהו......

מקווה שמתישהו אתחיל באמת להתרגש (חחח זה לא ניכר כאן, אבל באמת שזה לא מזיז לי ממש... עדיין.)

 

עד כאן, אור, בפעם האחרונה כבת 15

צ'או צ'או3>

נכתב על ידי , 18/5/2008 20:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Me- Or אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Me- Or ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)