לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Whem You Look Me In The Eyes



Avatarכינוי:  Xx Its Just Me xX

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סתם קטע שכתבתי על חורף


חורף.

ששוב יירד הגשם וישטוף את הכל.

שתחזור תחושת הטוהר, התמימות, ההתחדשות הצבועה

שכאילו הכל צומח מההתחלה אבל בעצם רק משקה מגדל ומטפח את הקיים.

חבל שאי אפשר להתחיל את הכל מההתחלה.

הדמעות שיורדות רק מתמזגות כחלק מהטבע והכל נראה כל כך טבעי.

לפעמים אני רק עוצמת את העיניים

ומקווה שיהיה מבול גדול שישטוף את הכל מכאן וכולם יוכלו להתחיל בדף חדש וחלק.

הקור כאילו עוצר את הכל , אתה לא מצליח לחשוב על כלום.

ואולי דווקא אתה חושב על הכל רק יותר.

 

חורף, ושוב אפשר להסתתר מתחת לכל השכבות.

חורף, ושוב צריך להסתתר מתחת לכל השכבות האלה.

הכל רוצה לצאת החוצה אבל פשוט אי אפשר.

קר, כל כך קר.

ולבד, כל כך לבד.

לפעמים בחורף, אתה מרגיש כמו האדם בתמונה, שעומד לבד בגשם,

וכולם מסביב עוברים אותו עם המטריה, לא מודעים, מתעלמים ואולי מתכחשים?

לפעמים בחורף, אתה מרגיש שאתה האדם בתמונה, אבל היא לא שלמה.

שמשום מה אתה שם, המיטה שם , הקור שם,

 אבל אין מי שיישב איתך ויחזיק מעל שניכם את השמיכה החמימה שתגן מפני הקור.

 

אז החורף שוב כאן.

ואני שוב כאן.

והקור שוב כאן.

ואולי הגשם זה כל מה שחסר.

 

 

אם רק אפשר היה באמת להתחיל הכל ממהתחלה.

                                  ♥

 

חשוב לי לציין שאת הקטע כתבתי די ממזמן, היום אני במקום שונה לגמרי.

אני חושבת שבאמת טוב לי

[=

נכתב על ידי Xx Its Just Me xX , 18/6/2009 23:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx Its Just Me xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx Its Just Me xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)