לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

שיעור הסטוריה במחששה של בצפר


אני חושבת שהגיע הזמן לוותר על המקום הזה, לפחות לזמן מסוים.

הגעתי למצב שמרוב שאין לי איך לכתוב כאן את מה שאני באמת רוצה, אני באה לכתוב על 'האח הגדול'.

זה לא שאין לי מה לכתוב- אני פשוט מרגישה שזה כבר לא המקום הכי טוב לכתוב בו.

מלכתחילה אני כותבת כאן לא כדי שאנשים יראו ויגיבו- אלא כדי לנקות את הראש, לסדר את הדברים מול העיניים. בזמן האחרון אני מרגישה שאני פשוט לא מצליחה לעשות את זה כאן. כאילו שאני חייבת לצנזר הכל, כאילו שאני צריכה לשמור דברים לעצמי. לא בגלל שמישהו שממש לא רציתי שיכנס לכאן נכנס, פשוט כי יש דברים שלא כותבים סתם ככה כדי שכל מי שיגיע לכאן יקרא.

אני חושבת שאני פשוט צריכה לקחת הפסקה. 

הסיבה שאני מכריזה על זה בצורה פרומלית כל כך היא שזה מעיק עלי- לחשוב לפעמים שאני רוצה לעדכן, ושבאסה שאין לי זמן, ואז לבוא ולהתחיל לכתוב פוסט, לא לסיים אותו, ובסוף גם לא לפרסם ולדחות לפעם הבאה. זה מעיק עלי- כאילו שאני חייבת לעדכן.

אני רוצה לעדכן, אני פשוט לא מצליחה.

ברור שאני לא אמחק את הבלוג, הוא מכיל תקופה די משמעותית בשבילי, אבל נכון לעכשיו אני לא יודעת כמה זמן יקח עד שאני אעדכן שוב.

אני די בטוחה שאחרי שיגמר הסמסטר אני שוב ארצה לעדכן, אבל אני באמת לא יודעת, אני חושבת שאני פשוט אזרום עם מה שיבוא.

 

עד לפעם הבאה, fireflies:

 



 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 27/11/2009 22:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)