לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blog of The Lion


"הדרך הטובה ביותר לאושר היא העלאת הציפיות שלך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

עדכון 2012


קצת פספסתי השנה את הסיכום השנתי הקבוע שלי.. ב3 חודשים...

בכל אופן.. הייתה שנה דיי טובה!

מצאתי עבודה משתלמת יותר

מצאתי בחורה שהיה לי ממש טוב איתה למשך כמה זמן.. בסופו של דבר ניפרדנו.. הבנתי שעם כל הרצון והאמונה והתקווה - אני לא אוכל להקים איתה משפחה - וזאת השאיפה שלי כרגע למצוא מישהי להקים איתה משפחה עד גיל 30

קניתי אוטו חדש - יחסית אקסנט 2006.. הLIONMOBILE - את השם הוא קיבל בזכות הכינוי העצמי החדש (או שכבר לא כזה) שלי ופרצוף של אריה מנחושת שתלוי לו על המראה.. האמנתי שזה יתן לו מזל או משהו... אז האמנתי.. שבועיים אחרי שקניתי הלך ראש מנוע - בדרך למסיבת היומולדת שלי אגב.. בסדר כבר לא מתרגש מדברים שקשורים במכוניות

לגבי העבודה - התחלתי לאט לאט לחפש משהו יותר מעניין ועם איזשהו פואנציאל להתקדם..

לפני שבוע חגגנו יומולדת 6 לאחיינית שלי - עדי היה ממש נחמד, אני חושב שבזכותה אני הרבה יותר רוצה ומוכן (מנטלית בכל אופן) להיות אבא...

טוב

זה היה העדכון

זהו אני מניח

נכתב על ידי , 4/3/2012 04:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 38

MSN: 




27,055
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLion21 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lion21 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)