לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sublimation


Youth is Wasted on the Young - אם היינו יכולים להתחיל הכל מחדש, עם חוכמת החיים של הזיקנה, האם לא היינו עושים הכל אחרת?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

איך עושים שתופיע תמונה ליד השם של הבלוג ברשימה של כולם?


סתם אני שואלת כי משעמם לי.
נכתב על ידי הפיה הכחולה , 29/9/2007 18:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי לצרוח: "תקחו אותי מפה!"
לטייל, לאילת, לצפון, למזרח, רק לא להישאר פה...
הההההההההההצצצצצצצצצצצציייייייייייייייייייייייייללללללללללללווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!
צריכה חופש ומהר..
נכתב על ידי הפיה הכחולה , 29/9/2007 17:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אבל בסוף אני עושה הכל חוץ מללמוד...
נכתב על ידי הפיה הכחולה , 29/9/2007 17:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  הפיה הכחולה

בת: 41




970
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הכחולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הכחולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)