לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של סערוש [;


הבועה שלי xD

Avatarכינוי:  סערוש_X3

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פרידה ?!


שאאללום כולם .. !!

(זאתומרת רק לירדן שלפעמים קוראת כאן) חיחיחי xD .

 

אממ .. אינ'לי הרבה מה להגיד ~

זו נראה לי כבר הפעם המיליון שאני אומרת שאני סוגרת ת'בלוג / פורשת .

אז אנ'לא יגיד שהפעם זה רציני ..

אני מכירה ת'צמי ואני יודעת שמתישהו יחזור לי החשק ואני אעדכן קצת !!

ובגלל זה אני לא מוחקת את הבלוג , רק מודיעה על פרישה .

זמנית ?! לא זמנית ?!

נראה ,.. גמאני עדיין לא יודעת \\:

 

הכי מוזר לי ??????.....

שאפילו קצת עצוב לי לעשות את זה .. (חעחע ^^) ..

אבל אני אתגבר (?!) .,

 

סואווו ..

בלוג מוצ'לם שלי ?!

אני אתגעגע חח..

גולשים מוצ'למים שלי ?! (זאתומרת רק ירדן)

אני לא אתגעגע חח.. - אני רואה אותך כמעט כל יום !! דאא :]

 

לאפ'

סערוושהה 3>

נכתב על ידי סערוש_X3 , 13/9/2007 10:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליחצ'ה ב-3/10/2007 15:53
 





1,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסערוש_X3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סערוש_X3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)