לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NothinG.


Impossible is Nothing.

Avatarכינוי: 

בן: 33

ICQ: 281009413 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

נשארו רק 30 דקות עד גיל 17 : \ איי איי איי | בכלל לא כבר


לא נשאר כבר הרבה : \
בכלל לא נשאר.
זהו עוד 30 דקות בדיוק עד גיל 17
חחח ואני כותב פה כי זה סיום של תקופה, תקופה ממש ממש טובה, הרבה שינויים, נסיעות, כייף, בסא, אילת, כנרת, עבודה, רשיון, ועוד ועוד
ואני ממש יתגעגע לגיל הזה "16" גיל שפתח לי הרבה אפשרויות ולימד אותי טוב מאד דברים שלא ידעתי לפניי זה, ואולי זה לא הגיל זה אני אבל הגיל
הזה הוא אחד הגילאים הכי כייפים שהיו לי באמת. אני ממש מודה לכל האנשים הטובים שהיו איתי השנה לכל החברים חברות מכרים ולסתם אנשים שהיה
כייף להכיר אותם ולשוחח איתם, וכה כולה גיל 17 אבל בכל זה 16 זה זיכרון טוב, דבר שאני תמיד יזכור ודבר שאף פעם לא יחזור
פעם עוד ממזמן בגיל 13 רציתי להיות בן 18 או 17 ועכשיו אני יודע ש
לכל גיל יש יתרון, אבל לגילאים האלה אני ממש יתגעגע, וגם כבר לא נשאר כל כך הרבה זמן עד
לצבא עוד שנה ומשהו אבל בכל זאת.
אהה ועוד משהו תמיד אני ישאר מי שאני אם השינויים אבל אני זה מי שאני. אז אני מקווה שהשנה של גיל 17 תיהיה טוב, ואני מקווה שהכל יהיה בסדר : )
כתבתי כאן כי הייתי צריך לכתוב חח גם כי אין לי מה לעשות בדקות האחרונות, וגם שאנשים יבינו דבר אחד. (אלה שחושבים או רוצים להיות מבוגרים) יש עוד הרבה
זמן להיות מבוגרים אז תנצלו כל רגע ורגע = )
פיס Biggie aka alex aka stif.
ותודה.
 
 
כל מני חברים. חח
 
ויש עוד חברים.. אנשים ומכרים. מצטער זה מה שהיצלחתי להעלות.
תודה רבה לכם לכולכם שעשיתם את השנה הזאת כזאאאת טובה
תודה.
 אה ועוד תמונה. שהיספקתי להעלות. חח


לול.
> מודקש..
Thinking bout all of those days I left behind
Nowadays it seems I'm watching life just pass me by
The world is spinning beneath my feet at an unforgiving pace
And I, I just find myself falling victim to the chase

If only I could take it back, to the days when I was younger
Then maybe I would cherish that moment I grew older
Finally I understand that time won't wait for no one (no no no)
I can't live in the past

On N on, on N on, it don't look back (people move)
On N on, on N on, they won't look back (and thought I've moved)
On N on, on N on, I won't forget
What it took to get me here,
How much I sacrificed

לא הספקתי לכתוב.
 
 
נכתב על ידי , 19/10/2008 23:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImpossible אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Impossible ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)