לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נועה וזהו.


"כשהיא מחייכת גם אני מחייך וכשהיא עצובה אני לא מבין איך אפשר להיות עצובה כשאת הילדה הכי יפה בגן..."

כינוי:  נועה וזהו.

בת: 29

ICQ: 210081940 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

חזרתי לפוסט אחד אחרון..


פתאום נכנסתי לנענע ונזכרתי שיש לי בלוג, כאלו היה לי, והתחשק לי לכתוב פוסט. סתם פוסט.

חחחח כן אני טיפשה אני יודעת.

אני לא מאמינה שמישהו באמת נכנס לפה.. אבל מה יש ?

אני רושמת לעצמי.

טוב אז, חג שמח (:

נכתב על ידי נועה וזהו. , 30/9/2007 12:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/11/2007 23:17



1,447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)