לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הילולע: ]]



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

אלעדי שלי


עוד מעט חודשיים עם המדהים שלי(:

אני פשוט מאושרת

אני כל כך אוהבת אותו

להתעורר בבוקר ולראות את ההודעות שלו

ללכת לישון אחרי שיחה ארוכה איתו

פשוט אוהבת אותו

אין רגע שאני לא חושבת עליו

אלעד אלעד אלעד אלעד..

הוא הנסיך שלי

הוא החיים שלי

הוא פשוט ה-כ-ל בשבילי

אין בנאדם שאני אוהבת יותר ממנו

איפה לא הייתי איתו?

בים,בלונה פארק,ברוק עצמאות,

אפילו בעבודה הוא בא לבקר אותי

אני הייתי אצלו,הוא היה אצלי..

אני מרגישה הכי טוב בעולם כשאני יודעת שיש לי אותו

לנשק אותו ולחבק אותו ולהגיד לו כמה שאני אוהבת אותו

עושה אותי הכי מאושרת בעולם

 

אלעדי שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

אני כל כך אבל כל כך אוהבת אותך,

אין לך פשוט מושג כמה3>

נכתב על ידי , 9/5/2008 21:06  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריה=] ב-5/7/2008 12:44



10,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילולע [ : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילולע [ : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)