לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..Bury me with my guitar and on the way to hell I'll play



כינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

חורףף D:


וואו הרבה זמן לא עשיתי פוסט חח

 

מה חדש?.. עשיתי ספטום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למרות שכולם חושבים שזה מכוער ושאני צריכה להוריד את זה אני חושבת שזה יפה D: סופסוף עשיתי פירסינג! אחרי כל כך הרבה זמן חחח וזה לא כל כך כאב.. לפני ראיתי הרבה סירטונים בYOUTUBE וחלק נראו שם ממש סובלים אבל זה לא נוראי.. עשיתי אצל שוןטאטו, שון הוא לא כמו כל הפירסרים האדישים האלה שאם התמזל מזלך הם יוציאו מילה.. הוא ממש הרגיע אותי לפני. הייתי ממש לחוצה והוא אמר לי שזה לא נוראי והסביר לי מה ההרגשה ואמר שזה הרבה פחות כואב מהליקס שזה ממש הרגיע אותי חחח עכשיו אני רק צריכה להתפלל שההורים שלי לא יגלו.. (עשיתי לפני שבועיים וקצת והם עדיין לא גילו D:)

 

תחילת הלימודים הייתה מבאסת.. הרגשתי כאילו לא היה לנו בכלל חופש.. זה היה ממש מבאס :S ועכשיו גם מתחילים כל המבחנים ואין לי כוח לזה! מזל שיש עכשיו חגים ואפשר לצאת מהשיגרה המבאסת הזו מדי פעם..

 

אני גאה לומר שאני נספחת רשמית! סופסוף פרשתי מהמגמה. זה נחמד שיש רק גוש אחד ויורדות שש שעות מהמערכת D:

 

אני כבר כל כך מחכה לסוכות! חח תל אביב, בראשית D: וחופש!!! חח הולך להיות כל כך כיף!

 

סופסוף מתחילים להרגיש את ההתחלה של החורף!!! אני כל כך אוהבת חורף! שהכל אפור, קר ויורד גשם D: אני ממש ממש אוהבת את זה חח ביום שיש בערב יצאתי החוצה ירד גשם והתחלתי לקפוץ מרוב אושר XD אני שונאת את החום הזה שהכל דביק ודוחה.. אני רק מחכה שיתחיל להיות ממש קר ושיהיה אפשר להוציא את הפוכים ולשבת שהכל אפור בחוץ ולראות סרטים, זה כזה כיף!!!!! יאוו חחח אני כבר לא יכולה לחכות D:

 

אני חושבת שאמרתי את כל מה שקרה בזמן האחרון חח  

 

שנה טובה לכולם D:

נכתב על ידי , 28/9/2008 19:10  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,582
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxLianxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxLianxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)