לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מבפנים לגמרי לבד מבחוץ מוקפת מזויפים



כינוי:  ~dead inside~

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אז מה ? ספטמבר הגיע!


לא להאמין שספטמבר הגיע , החגים , אוהו יא!

נשמע טוב אבל אם להסתכל בגדול זה לא כזה להיט אם אתה לבד ואין לך עם מי לצאת ולבלות .

 

אז יום רביעי היום , היום ערב חג , וברור למה שמישהו יחשוב לרגע שגם ליח יש תוכניות. אבל יאללה גם ככה את לא עושה כלום אז פשוט תעשי מה שנגיד לך כי אנחנו "עסוקים".

 

אהעעאעהעאעהעאעעהעאא!!!!

 

בא לי לסוע רחוק לכמה ימים לחופשה! ככה פשוט לנפוש איפושהו קרוב לים ולבנים חתיכים שלא מכירים אותי מספיק טוב כדאי לדעת שאני מתוסבכת שכלית בצורה שיכולה בקלות להתחרות באברבנאל.

 

בכל אופ מטרותי לחג הן הרבה , אבל אני מפחדת להגיד בקום רם אותן ואז בכל זאת הן ישארו על הדף הזה .

 

יש לי איזשהו דבר שכבר מחכה לי כמעט שנתיים והוא עניין החדר , אבל מצד שני עכשיו כשחושבים על זה ,- למה לטרוח גם ככה אני נמצאת בו יום יומיים בשבוע וגם זה בלחץ.

 

אני חייבת למצוא לי עבודה , ולא , לא בשביל הכסף אלא שפשוט יהיה משהו שיעסיק אותי בסופי השבוע כי או שאני נמצאת במצב מאוזן עם חבר \לבד או שאני רובצת מול 2 המסכים האלה .

 

זה נראה לי כאילו לכולם יש חיים חוץ ממני - שזה דיי עצוב כשחושבים על זה .

אני חייבת להשיג  לעצמי תחביב שישרוף לי את הזמן אבל גם שאני אהנה בו .

 

בו נראה מה אפשר לעשות בכל זאת :

 

  1. סריגה
  • זה דיי חשוב לדעת את הדברים האלה לעתיד . בכל זאת שימושי .
  • מעביר את הזמן טוב.
  • מעסיק את הידיים ככה שאני לא יכולה לאכול במקביל וזה מעולה!

   2. עבודה

  • כסף
  • להכיר אנשים
  • לקבל נסיון
  • שורף זמן - המון זמן
  • חברים חדשים?

  3. נגינה בגיטרה

  • רוצה מאוד לדעת
  • מסתבר נראה לי שזה מפתח איזה משו בחשיבה\שמיעה
  • COOL:)

  4. להתחיל להכין כל מיני דברים טעימים בבית - לבשל

  • נחמד וטעים - אבל נראה לי שמשמין
  • אבל מצד שני יהיה מה לאכול ולא נאכל שטויות

  5. ספרים

  • נחמד
  • נמאס מהר
  • אוווווו - ספרים באנגלית וברוסית זה טוב

  6. תאוריה

  • חעייבצת לעשות
  • זה יקח לי לפחות שבועיים - סתומרת את חופש סוכות וכיפור ואפילו אפשר להתחיל בראש השנה כי השדיעורים באינטרנט זה ל30 יום נראה לי -
  • אבל מה שכן חייב ללמוד אינטנסיבי ולגשת כמה יותר מהר כדאי כבר להתפתר מזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

 

טוב...

בא נקווה שאני כן יישם את מה שכתבתי כאן ולא יעשה כלום אלא יעשה קצת יותר או לפחות יפסיק להתלונן על זה כל כך הרבה !

 

נכתב על ידי ~dead inside~ , 8/9/2010 10:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~dead inside~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~dead inside~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)