לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בעולם של שקרים ומזימות מוסרות המסיכות ופנים אחרות מתגלות, הצביעות נחשפת, הנפש נדקרת והאמת בדם ודמעות נכתבת...

Avatarכינוי:  †_Heartless_†

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014


מפחיד... הכי הכי מפחיד שהיה לי עד היום.
נכתב על ידי †_Heartless_† , 21/11/2014 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איך אני אסביר להם?

איך אני אסביר להם שאני פשוט פגומה? זו לא אשמת אף אחד, אני פשוט כזו.

איך מספרים לאמא ולחברים שאת כל הזמן עצובה.

זה לא שתמיד רע כמו לכולם יש זמנים טובים ויש רעים, פשוט את כל הזמנים האלה,

גם הטובים שבהם תמיד מלווה אותך עצב, זה תמיד היה שם איפשהו,

תמיד ליווה אותך לכל אורך החיים הבוגרים שלך, מהרגע שהחיים הפסיקו להיות מסלול קבוע של בי"ס- בית ילדים- גן שעשועים- בית,

מהרגע שהתחלת לחשוב באופן עצמאי היית עצובה, הנקודה היא שכשמשהו מעסיק אותך או כשיש אנשים מסביב אז יש הסחות דעת או שפשוט מחזיקים את זה חזק בפנים אבל כשאת לבד, יש ימים שלהחזיק הכל בפנים נראה כמו משהו בלתי אפשרי.

כשהיית שמחה היית עצובה, כשהיה לך מצחיק היית עצובה, כשאת לבד את עצובה, כשאת לא לבד את עצובה, כשאת אוהבת את עצובה...

פגם ביצור.

נכתב על ידי †_Heartless_† , 6/11/2014 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†_Heartless_† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †_Heartless_† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)