לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...Always Look At The Bright Side Of Life


כשועלים על דרך חדשה ולא תמיד יודעים לאן היא מובילה, ולפעמים אין ברירה, צריך ללכת עם השביל, לכן גם אם לא יודעים לאן תגיע ולהיכן הדרך מושכת, יש לזכור מה גרם לנו לצאת ולמה התחלנו ללכת.

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2011

תשובות לשאלון השבועי


1. האם היית מגדירה את אורח החיים שלך כרגוע או כלחוץ?
אורח החיים שלי בסה"כ הוא דיי רגוע. אני חיה את החיים בשלווה גמורה.. נהנית מכל רגע בחיים האלה, ומשתדלת כמה שיותר להנות מהדברים הקטנים שבחיים, והמחוות הקטנות..
הלחץ מגיע שאני מגלה ששכחתי לעשות דברים מסויימים, ואז אני סביר להניח אתחיל לעשות הכל בקצב הרבה יותר מהיר מברגיל.

2. האם תצאי מהבית בלי לאכול ארוחת בוקר?
סביר להניח שכן. אני בבדרך כלל לא אוהבת לאכול ארוחת בוקר, למעט שאני בחופשה בבית. אבל כן מאד לא יכולה בלי הקפה של הבוקר, ולעיתים מעדן עם גרנולה או גבינה לבנה בלי כלום.

3. האם את נוהגת לפנק את עצמך מדי פעם?
תלוי מה אתם הייתם מגדירים פינוק. פינוק עבורי זה כל דבר שעושה לי טוב בנשמה, זה יכול להיות שאני אקנה חולצה מדהימה, או נעל יפהפיה.. ואולי אלך לספא טוב.. או ארוחה טעימה ..
אבל בגדול, כן, אני נוהגת לפנק את עצמי מדי פעם, ומשתדלת לפנק את עצמי עד מאד..(:

4. האם את נוהגת לעשות פעילות גופנית קבועה? איזו?
אני נוהגת ללכת כל בוקר ובצהריים מהבית לעבודה ברגל.. פעם הייתי הולכת קבוע הליכה של בין שעה-לשעה וחצי, שוקלת לחזור לזה ברצינות.. כי נראה לי ששוב עליתי במשקל.. :/

5. האם את ממחזרת פסולת / משתמשת במוצרים שאינם פוגעים בסביבה?
לגמרי לא.. זה לא כל כך מעניין אותי לצערי..

6. האם את נוהגת להתפלל תפילה כלשהי?
אם שמע ישראל שעל המיטה נחשב כתפילה, ואשר יצר כשאני יוצאת מהשירותים.. אז כן.

7. האם את מעשנת?
ממש לא. אבל למה לעזאזל זה נראה כזה טוב ומגרה בטלוויזיה? וכשאת מעשנת בעצמך זה כזה מגעיל ומסריח?

8. האם את סבורה שאורח חייך מיטיב איתך ועם הסובבים אותך?
אורח חיי הוא דיי ממצה. אני חושבת שעד עכשיו לא עשיתי דבר שלא רציתי או חשקתי בו מימיי.. וכן אני חושבת שהוא מיטיב איתי ועם הסובבים אותי..(:

נכתב על ידי , 7/5/2011 18:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוש :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוש :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)