לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Marshmelokolad H&D


עיצובים,עזרים כלכך הרבה תרדו קצת למטה ותהנו מהמגוון :)

Avatarכינוי:  מרשמלוקולד לשירותך ;-)

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

מחפשת שותפים


למטה!

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 30/5/2008 07:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרידה II שטיות לרשימות בלבןII תמונות לעיצובים II מחפשת שותפים


היי  לכולם  כאן הילי , נישארתי  לבד  בבלוג,

ולהגיד לכם  ת'אמת  אני  דיי  מופתעת  כי  היו לי  שותפות  מדהימות !!

שעזרו  לי  בהכול  ולא  משנה  במה  אז  אמינה   וג'יני  אני  תמיד  פה

ואם  אתם  צריכות  משהו   הדלת  תמיד  פתוחה  ואתם  תמיד  מוזמנות לחזור !

  אז  בצער רב...

מיפעל  בעיצובים סגור!!


שטיות  לרשימות  בלבן :

 

 

כולם  מהאוסף  הפרטי  שלי!

 אז לתת  קרדיט..

אם  מישהו  הכין  אחד  מהם שיגיד

ואני יביא לו  קרדיט

 

תמונות  לעיצובים

 גם  מהאוסף  שלי,

לתת  קרדיט .


מחפשת   מנהלים

אז  כפי  שאתם  יודעים אני לבד  בבלוג  לצערי

אז אני מחפשת  מנהלות שיעזרו  לי אם העסק  של הפוטושופ

מי שמעונינת

מוזמנת ליפני  אלי  במסנג'ר :hili [email protected]

   חובה :

- לפחות שנתיים  מעצבת  בפוטושופ

 - בלוג  בישרא

- ואמינה  ואחראית !

 

 זה  הכול  להיות  , סורי שהפוסט  לא  מושקע  פוסט  הבא  יהיה  יותר .

מיפעל  ביקורות פתוח , מוזמנים  להזמין .

 

 

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 28/5/2008 16:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ;] ב-1/7/2008 12:27
 



סוף זו התחלה של משהו אחר


היום אנחנו נפרדים

אני מודה לכם על תקופה מקסימה!

לא הייתי בבלוג כזה חם ואוהב אף פעם

שתי השותפות המקסימות שלי

ואתם העלם לי חיוך על הפנים

הסיבה שאני פורשת היא בגלל שג'ני עזבה בגללי

ואני לא אוכל להמשיך לעדכן בבלוג בזמן שמי שהקימה את הבלוג

עזבה אותו בגללי

אתם לא יודעים כמה מילים פוגעות

כמה הן חודרות עמוק ללב

אני את ישרא עזבתי לתמיד

יהיו בלוגים שאני אעיין בהם

אבל אני כבר לעצמי לא אסלח על טפשותי הרבה

ועל הפה הגדול שלי.

ג'ני סליחה, עם זה עוזר.

אם תקראי את זה אני מבקשת כלכך סליחה! אני יודעת שלא תוכלי לסלוח לי, כי אני לא סלחתי לעצמי.

תודה על תקופה מקסימה

הבלוג נשאר בידיך הילי, נהלי אותו לבד או שחפשי שותפות

אמינה.

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 27/5/2008 19:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,304
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרשמלוקולד לשירותך ;-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרשמלוקולד לשירותך ;-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)