לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


One more time to say , i L O V E you always

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 247422424 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

הו שלום =]


חחח טוב ששנה לא היה פה עידכון נורמלי ..

\=

בכל מיקרה

אני לא יעשה עוד הרבה פוסטי תמונות .. אין לי כוח לזה

רק כשיתחשק לי ולא יתחשק לי הרבה חח כבר מודיעה =]

 

בזמן האחרון אני כ"כ השתניתי

כבר כמה פעמים שאני מוצאת את עצמי עם אנשים שכל הזמן אומרים לי את זה

אבל הפעם .. אני גם מרגישה את זה

ברוווווווור שעדיין יש את החלק השטותי הזה בראש

ולא ניראה לי שהוא יעלם מתישהו

אבל ... לא יודעת להסביר

אני פשוט מאוהבת :)

 

בשבוע הקודם התחלתי תקופה חדשה בחיים

אני מסתובבת עם האנשים הכי מדהימים בעולם !

אני כ"כ אוהבת אותם

וכמובן שבלי ברבי כל זה לא היה קורה

היועצת\חברה\אחות\המנוסה D:

חחחחח .. מה הייתי עושה בלעדייך ברבי ?!?!?

 

בשבוע שעבר גם נסעתי פעם ראשונה לבד .

הייתי ברכבת פעם ראשונה [ בארץ ]  XD

והיה לי כ"כ כיף !

תמונות מהשבוע הזה אני בטוח יעלה ..

פעם ראשונה שהייתי אצל בת דודה שלי ולא רבנו

חח כשהיינו קטנות כל הזמן היינו רבות

והפעם נפגשנו בתור 2 בנות בוגרות

והגעגועים עשו את שלהם .

ביום שני נסעתי לנתניה לדודים

וכרגיל .. לא זיהו אותי

והחלק הכי מפתיע הרוב לא ידעו שאני רקדנית .

חח זה היה כ"כ עצוב כזה אבל גם מצחיק

יצא לי גם לשבת עם בת דודה שלי פעם ראשונה

וסוף סוף הכרתי אותה לעומק

ובקיצור היה כיף חיים :]

את הערב חג העברתי אצל סבתא עם כל המשפחה

ואחרי זה אני ובן דוד שלי הלכנו באמצע לים .. בלילה .. והיינו על מנחת מסוקים XD

זה היה כ"כ מושלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סבתא שלי גרה קרוב לים

אז כל פעם שאני אצלה אני עושה לשם הליכה עם בן דוד שלי  , זה כבר ניהיה קבוע .

מי שלא היה שם במקום שאני הייתי בחיים לא יבין את ההרגשה

השקט , הגלים , על צוק שמשקיף לים המושלם של נתניה .. פשוט אין דברים כאלה =]

אחרי זה נסעתי לת"א ברכבת והייתי אמורה לפגוש את סבתא שלי ובסוף יצא שפגשתי את זאת שזכתה במקום שלישי

ב"נולד לרקוד " , הרוסיה הזאת חח !

חחח זה היה כ"כ לא צפוי

והיא ישבה לידי .. באותו שולחן D:

היסחפות .

ואחרי שעה וחצי של חיפושים אחרי סבתא , מצאתי אותה .

ובסוף הסתבר שבמקום לצאת ליציאה לכיוון ת"א

אני הייתי ברמת גן חחח ..

אחרי זה היינו בבית של סבא ז"ל

וסידרנו טיפה את הבית

ולקחתי לו את כל הצעיפים ><

אני אוהבת להריח אותם . זה מזכיר לי דברים .. תקופות וכו' \=

אחרי זה נסענו לירושלים ואני וסבתא עשינו שופינגנגנגנג והיה כ"כ כיף !

כמו תמיד קניתי יותר לאחרים מאשר לי

אבל פינקתי את עצמי גם בכמה דברים :}

אחרי יומיים אצל סבתא חזרתי לאילת

ופתאום באחת העצירות של האוטובוס אני רואה את דייייייייייייייייייייייייייייק אהובתי !!!

היא גם נסעה מירושלים לאילת .. הבסיס שלה קרוב לשם

אבל היא הייתה באוטובוס השני לאילת אז זה היה דיי מבאס .

 

בקיצור נסחפתי עם התיאורים של השבוע האחרון -_-

וזה עוד לא הסוף בכלל

קרו כ"כ הרבה דברים בזמן האחרון

אבל אין לי כוח להמשיך XD

 

בכל מיקרה ,

אני פוחדת ואני לא רוצה שכל זה ייגמר

אני חדשה

עם אנשים חדשים והכי מדהימים

ויש לי את הנסיך הכי מושלם בעולם 3>

וטוב לי .

 

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

 

וסתם ככה בשביל לסיים את הפוסט הארוך הלא צפוי הזה .

תמונות בודדות מהתקופה האחרונה וחלק גם לא :} .

 

 

 

כ"כ אוהבת אותה !

 

שאני אמות על הילדה הזאת =]

 

מהיום הראשון ללימודים ניראלי .

 

התספורת האחרונה .

 

כמה שאני מתגעגעת לאחוווווווווותי :( :( :( :( :(

 

היו זמנים... ה י ו

לא להאמין שעד לפני 4 שנים זה היה השיער הטבעי שלי חח

 

GOOD GIRL GONE BAD !

3>

נכתב על ידי , 22/10/2008 10:40  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ;] ב-12/12/2008 18:55
 



לדף הקודם   
דפים:  

19,403
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי ;] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי ;] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)