לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עודד, עודדה והשאר

if you got what you nid so go to oded...aee...odeda...aeee...never mind...

כינוי: 

בת: 17

ICQ: 272233208 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פרק מס 7 - אבל אמא!!! לכולם יש פרו!!!


עודד-אין מצב!
עודדה-מה, גילית שאתה כבר לא בתול בגלל שמאצת קונדום על המיטה? אל תטרח, זה שלי.
עודד-לא! לא! עודדה תראי- פתאום לכולם יש פרו!!!
עודדה-אני לא מעבירה לך פרו וזה סופית!
עודד-נו עודדה!! אבל תראי...

הו הא, מי זה בא? מנוי פרו לכולם!

ישרא-בלוגריות וישרא-בלוגרים יקרים, הרגע לו חיכיתם – הגיע. בשעה טובה ומוצלחת מדיניות מנוי הפרו שלנו עוברת מהפך, ומעתה לא תצטרכו לשלם תמורת פיצ'רים מתקדמים,  אלא תקבלו אותם בחינם. עד כה, הפרו היה אמצעי המימון העיקרי של ישרא-בלוג. אולם עתה, בבית החדש של ישרא-בלוג בעמותת ישראבלוג, אנחנו נספוג את עלויות התפעול והתחזוקה של האתר, ואתם - אתם תתרכזו בלכתוב פוסטים.

עודדה-הא מגניב! עכשיו אני לא אצטרך לשלם 10 שקל כל חודש. זה מעיק עליי, כאילו יש לי בעיות בבנק.
עודד-אבל עודדה!
עודדה-מה עודד??
עודד-לי אין פרו...
עודדה-חהחהחהחהחה!!!!!אכלת אותה יא מסכן ויתום!!!!
עודד-חשבתי שאת חברה שלי..
עודדה-יא בננה!!! יא קופיף!!! יא שואף אוויר מזגנים...
עודד-עודדה די תפסיקי...
עודדה-תגיד לי, אתה חושבת שזה מצחיק מה שאתה עושה לי??
עודד-מה?
עודדה-קורע אותי מצחוק מרוב הכיעור שלך!!!
שיר-די כבר.
עודדה- הוא התחיל
שיר-תפסיקו כבר יא שני מפגרים...אני חשבתי שפרו זה מגניב...אבל זה לא...
עודדה-שיר, את יודעת על מי אני הכי הרבה מרחמת?
שיר-על מי?
עודדה על אילו שקנו פרו חודש לפני החלוקה!!!!!
שיר-חח...זה באמת די מצחיק...
עודד-תפסיקו כבר לצחוק עלי אוף!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 24/11/2007 04:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)