לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

טוב לי, טוב לי עכשיו...


אני מבינה את עצמי, אבל זה כנראה לא מספיק.

יש הרגשה שהכל הולך להשתנות,

הכל עומד על מאזניים; החיים, העתיד, ההצלחה, הכישלון.

נראה ששום דבר-אף אחד לא הולך להישאר.

אני התחלה החדשה.

למרות שיש לי הרגשה שאני מכירה את העולם ומבינה הרבה דברים,

יש לי עוד המון ללמוד.

לעמוד מאחורי ההבטחות שלי.להאמין בעצמי לבטוח באחרים.לבוא בראש פתוח.

להפסיק להיות עצלנית.להיות יותר נחושה.לאהוב באמת.לתת.לא לפחד.

 


 

[!] תעצרו רגע אחד, ותחשבו.

מתי בפעם האחרונה התרגשת מזוג זקנים אוהבים שהלך ברחוב,

מתי פעם אחרונה עצרת להסתכל מסביב,

מתי הרגשת אהבה עצומה לבנאדם, או הערכה, או הבנה,

מתי פעם אחרונה ויתרת על משהו אהוב בשביל מישהו אהוב,

מתי פעם אחרונה באת אל מישהו סתם ונישקת אותו,

מתי פעם אחרונה הרגעת מישהו,

מתי הסתכלת על הידיים שלך והעצרת את מה שבראת,

ומתי הסתכלת על אדם אחר והערצת אותו על מי שהוא.

איפה הרגישות?

 


 

את צודקת בזה שכואב, אבל זה לא סיבה טובה מספיק ליפול.

את צודקת בזה שקשה ואת עייפה, אבל זה לא סיבה להפסיק.

את צודקת בזה שאת לא כמוה, אבל זה לא אומר שאת לא טובה.

את צודקת בזה שטוב, ויהיה טוב גם אחר כך...

 

  

נכתב על ידי My , 12/4/2008 16:50   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)