לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

העדפות.


הרבה זמן לא עשיתי את זה; שאלון D:

נגנב מהבלוג הזה [ ^^ ]

 

לבן או שחור? אדום

אולסטאר או נעלי עקב? סקייט ^^

פונינט או קשת? פוני-צד.?

עיינים ירוקות או כחולות? ירוקות

עגיל בלשון או בפופיק? לשון, ראררר

ריקוד או שירה? פעם היה שירה. עכשיו רוב הזמן ריקוד3>

שירים בעברית או לועזית? יותר לועזית, אבל גם עברית זה בסדר

קיץ או חורף? כמו עכשיו זה טוב.

בצפר או חופש? חופש. או שתלוי בציונים שלי xD

תיכון או יסודי? תיכון!! 3>

שיער ארוך או קצר? ארוך

שיער חום או שחור? שאלה טובה.

שיער בלונדיני או ג'ינג'י? אדמוני! [זה שונה מג'ינג'י]

יום או לילה? יום ולילה *גבות*

עוגיות או עוגה? עוגת ג'לי D:

שוקו או קפה? שוקו3>

ארטיק או קרטיב? קרטיב זה לא עוד מילה לארטיק? :O

חתול או כלב? צ'ינצ'ילה xD

גשם או שלג? לא ראיתי שלג, אבל אני מניחה שזה יותר נעים חח^^

ראש 1 או מעריב לנוער? 7 ימים [ יאללה סודוקו!!!!! ]

ירושלים או ת"א? אשדוד אהובתי

לקום או ללכת לישון? לקום?

שרק 1 או 2? שרק 15

קומדיה או אימה? קומדיה חעחע

כדורגל או כדורסל? ועכשיו בקול של ילדה בכיתה ה'- מחניים!!!!!!

אנימה או טלנובלה? אנימה [אהמאינויאשה333>אהמ]

מלפפון או עגבניה? בעיטה בתחת או מחבט בראש?

דפדפת או מחברת? דפדפת. או מחברת..

צמיד או שרשרת? טבעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כסף או זהב? כסף וזהב.

מתמטיקה או אנגלית? אנגלית D:

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה? כלים $#%$#%!

אייפוד או mp4? אמפי, כי באייפוד עוד לא השתמשתי.

כלב גדול או קטן?קטן פוצי מאמא. [ועכשיו טטיאנה תדבר על ההעדפות שלה...]

פו הדב או מיקי מאוס? טום וג'רי חח

טלוויזיה או מחשב? תלוי מה יש בטלויזיה..

משחק קופסה או משחק מחשב? משחק קופסא במחשב [מה?]

תאומים או שלישייה? פול האוס?

קולנוע או סרט בבית? בבית, על המסך הסקסי בסלון שלי D:: [או אצל חירות חחחחחח]

בראד פיט או אורלנדו בלום? ג'וני דפ מוחע.

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי? קריסטן קרוק.

לישון או להיות על המחשב? לישון אני מניחה. אדם עייף שכמוני.

למות או לחיות? לחיות..

לקפוץ מהגג או להידרס ע"י מכונית? להידרס כנראה.

 

שתי עובדות חדשות עליי -

1. יש לי משקפיים :O

2. עורב בעט לי בראש.

אין אין, הקטע עם העורב היה כזה מפחיד שהייתי חייבת לחלוק אותו.

ות'אמת גם הקטע עם המשקפיים, אבל אל תניחו לי להתחיל לבכות על זה..

למות1.

  

Don't worry..... Get CRAZY :D

נכתב על ידי My , 15/5/2008 14:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)