לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

חחחחחחחחXD


סתם קטעים שנקרעתי מהם.

 

את יודעת מה, בגלל שמתת אני אוותר לך ואני אתן לך לבחור את ארון חלומותייך, וגם.. בגלל שאני נחמדה אני מקבלת עלי את ארגון החתונה XD אני כזאת מאמי * נמרחת על עצמי * טוב סליחה תפסיקי לעכב אותי יש לי חתונה לארגן..XD

&

 

אוקי אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל באתי לכתוב פסיכית ויצא לי פסיכים XD ( מעיד על דיסלקטיות > מה את רומזת? ) וסליחה, ילדה, אם אני אמרתי שאני מארגנת לך את החתונה אז אני מארגנת לך את החתונה... ( אם את לא יודעת .. אנחנו במאה השישים... כאילו גט ריל XD *כאפה לעצמי שאמרתי את זה * זה שאת סקסית בטרוף וארונות רצים אחרייך ברחוב זה לא אומר כלום.. יבוא היום ותראי אותי הולכת ואיזה 70520136985 ארונות ירדפו אחרי XDXDXD * עוד כאפה לעצמי סתם בשביל הסדיסטיות * את רואה אני מרביצה לעצמי בגללך ^^ ( לא שאני לא אוהבת את זה..)

&

 

אוי.. נמאס לי שאנחנו לא בקשר כמו שהיינו פעם, אני מכירה אותך מכיתה ב’ ( תפסיקי לעקב אחרי .. XD ) טוב אז קבענו,יום שישי דייט XD אני מכינה ספגטי ואת מביאה נרות ויין..XD

[ קורעת המטורללת הזאת]

 

&

 

ועוד בדרך הביתה נקעתי ת'רגל וכמעט שברתי אותה, בבית סגרתי בכל הכוח את הדלת על האצבעות ונפלתי בצורה ממש כואבת על התחת כששטפתי כלים :| וכל זה קרה באיזה שעה וחצי מחורבנות !!!

[ חיים משוגעים שלי]

 

 

 

איזה מזל יש לי מזה שאתן בחיים שלי. ברצינות.

מי היה הולך איתי קרב מחק או צוחק בטירוף או סתם מכה אותי אם לא אתן? D:

 

נכתב על ידי My , 27/5/2008 18:16   בקטגוריות סבא זלדה, אהבה ויחסים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)