לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

ראר.


מה אני יכולה כבר להגיד?

את חוזרת על אותה טעות שוב ושוב,

וכבר נמאס לי להיות זאת שאת תמיד יוצאת עלייה,

נמאס לי להגיד לעצמי שזה קורה רק פעם ב -כלומר, כל יומיים- ולנסות לחיות עם זה.

כי יום אחד אנחנו רבות ויום אחרי זה אני באה לדבר איתך רגיל על דברים רגילים וכלאעה.

זה לא ישתנה, אני מבינה את זה והבנתי כבר מזמן, ומצידי את לא קיימת עד שתוכיחי שאת שווה את זה.

אם בכלל.

 


 

וואי איך אני שונאת ת'אנשים האלה שפשוט חייבים להגיד משהו לא במקום,

שדווקא מחליטים בטימטום שלהם לכתוב משהו פוגע,

או סתם כאלה שכותבים בלי קשר לעולם כדי לפרסם את עצמם/סתם כי הם טיפשים.

אני לא פותחת את התגובות,

לא צריכה דעה, לא מעניין אותי מה יש לכם להגיד על דברים שמבחינתי כבר סגורים,

כי אלה שיש להם משהו חשוב להגיד כבר ידאגו שישמעו אותם.

 


 

 

 

יא נעל.

נכתב על ידי My , 20/6/2008 15:05  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)