לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

כ"כ עייפה.


נתחיל בכך שרצחתי לעצמי את הרגליים,
אבל לא אכפת לי כי בסוף אני אצליח לעשות שפגט כמעט-מושלם D:
וזה אומר שנכון לעכשיו אני פשוט יושבת עם ירכיים שורפות מוות,
תפוסות כ"כ שאני מופתעת שאני מצליחה ללכת בכלל.
היום שטפתי את הבית. אוי, הכאבים!
אבל תודה לזה שאבא שלי שטף חצי בית לפני שאפילו קמתי.
מפתיע כמה שהוא יכול להכיר אותי ולהסוות את זה בסתם קמתי מוקדם והתחשק לי לשטוף ת'סלון

מחר מתכונת חשובה בלשון, וממש אין לי כוח לחרא הזה.
[כן כן, במקום ללמוד אני כאן, סו? אני אקצור את הפירות שלי, תודה.]


אההההההה גאד דאמט, שזה לא ישתנה לעולם!!
333333333333333333333>
do what you want to do
be what you want to be
live how you want to live
if you want to be free
then your going to be free
נכתב על ידי My , 2/7/2008 11:27  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)