לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יש גבול לכמות המלאכים שאפשר לספור על יד אחת

כינוי:  My

מין: נקבה

MSN:  אל תשנא אדם בגלל מה שהוא, תאהב אדם בגלל מי שהוא

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קשה, קשה.


אז בואו נגיד שלהיות בחדר מחשבים [עם מזגן שהיה מופעל על חום רוב הזמן ] למשך כל היום,

מ8 בבוקר עד 5 בצהריים, ולעשות כל הזמן הזה פרויקט בAccess,

ואחרי זה לעשות חצי שנה ERD שלא ידעתי איך לעשות אותו נורמלי בלי צייר,

לא היה יכול להיות נחמד יותר.

 

אז נכון, היה קשה, היה רעב, היה כאב עיניים,

לא ידעתי הרבה דברים שהייתי צריכה לדעת, היה דומה, היה שונה,

היה מלאמלא שאילתות וקצת טפסים ו2 דוחות שגם העזו להימחק מעצמם,

היה דווקא די מצחיק וחביב.

וחה! בסוף זהבית [המורה],

אמרה שיופי שאני סופסוף עובדת! D:וואלה, ואני חשבתי שהיא לא שמה לב שאני לא עובדת כל השנה וכל שיעור יושבת ומציקה לסביבתי הלא-כ"כ-חביבה XD

ובקיצור, מה שאני מנסה להגיד זה,

לא עוד.

 

פעם בשנה זה מספיק לי, תודה.

מה תודה איפה הכסף??!


 

אתם חביתה מהוללת.

ואני מכבדת אתכם על כן.

נכתב על ידי My , 29/5/2008 18:05   בקטגוריות סבא זלדה, אופטימי, עבודה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)